måndag 16 november 2009

Hokus Pokus

Vad som skulle vara en effektiv pluggdag förvandlades till en sjukdag, lite feber och ont i huvudet, inte så värst snuvig egentligen. Så det enda jag har åstadkommit idag är läsning, sett några avsnitt av Desperate Housewives och ätit pepparkakor, alltid i horisontellt läge... kuljul, not!

Men lugn, lovar att det inte är någon svininfluensa, inte någon annan influensa heller för den delen... Det går ju faktiskt att bli "vanligt" sjuk, fast det känns lite som om folk har glömt bort det ;)
Men imorgon måste jag till skolan... så är det bara.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tjejen för din fina kommentar på inlägget om anorexia! <3

Hoppas att du gillar boken Luftslott, Sheila's böcker är lättlästa och lite chic-litteratur :)

Ha en jättefin vecka!

Kram Carro

Marica sa...

Hoppas du mår bättre nu vännen min! Vi ses imorgon, då ska vi bygga robott.. sjunga och skapa nåt annat ;) Hååå!! Laddar Laddar!
KRAM!!!!!!!

Sthlm-Malin sa...

Krya på dig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Trist, hoppas du mår bättre idag!

Åh är den boken bra? Har tittat på den flera ggr men aldrig köpt den..
Har läst en annan bok av den författaren och den var väldigt bra.. Därför är jag lite nyfiken på denna..

Ha en bra dag! Kraam!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Du får åka hem och lägga dig efter skolan, som sagt inte roligt att missa lektioner..

Den jag läste av henne hette " Den jag ville ha".. Typiskt tjej bok, mkt bra! :)

Jag mår bara bra, faktiskt ganska pigg just nu. Vaknade innan klockan till och med i morse..
Får se vad man ska hitta på i eftermiddag efter jobbet!

Lycka till i skolan! Kram!

Fröken Ellinor sa...

Hej, ja det är sjukt vad dagarna går, vips så var det tisdag igen.


Krya på dig tjejen, usch det är inte roligt att vara dålig. Kämpa på! Stor kram!