torsdag 5 november 2009

Billig shoppingtur

Nej hörrni, det blev en mycket billig shoppingdag på Lager 157.... inte ens i affärerna som ligger runt omkring kunde jag hitta något. Kom hem men två baslinnen och några strumpor samt lite julklappar till mina söta syskon, alltid något!!

Köpte även dessa söta blompinnar (???) eller vad det nu är på en nyöppnad inredningsbutik i Gällstad, fanns hur mycket fint som helst men man kan ju inte köpa för köpandes skull liksom. Tyckte dom här var lite söta i alla fall, tänkte att jag kunde använda dom på något sätt när det är dags för jul och adventspynt :)

Om man hade varit lite pysslig, vilket jag INTE är, så hade man väl lätt som en plätt kunnat böja ihop sådana själv. Men... pyssel är inte min starka sida, tyvärr ;)

5 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Japp, det gör jag. 40 minuter tar det, 33 om man kör olagligt. Det fungerar fint, jag tycker att det är ganska så skönt att lämna och att åka hem, man blir privat och behöver inte stöta på föräldrar och elever i tid och otid.

Tråkigt att det inte fanns något bra, det är ju tyvärr så. Ibland finns det allt och inget.

Kram

Fröken Ellinor sa...

Ja, vi satt precis och pratade om det. Man längtar, vips så försvinner det så snabbt och så börjar man om igen och så fortsätter det. :-)

Jag vet ju de som är unga och bor och jobbar i samma stad, de tycker det kan vara jobbigt att hela tiden vara medveten om att någon kan se en, man kan aldrig slappna av och att man faktiskt får diskutera betyg på ICA klockan 17.00 en fredag...Så som sagt, jag tycker det är ganska så skönt faktiskt.

Det blir lite fars-dags firande, kanske bio och sedan får vi se vad som sker. Du då?

Kram

Fröken Ellinor sa...

Ja, jag tror inte det är nyttigt att bo exakt vid sin arbetsplats. Det tenderar att bli så intimt och att man inte för distans.

Det blir väl Bröllopsfotografen i så fall ;-)

Åh vad kul med Party, jag tycker I-fest alltid brukar bli så lyckat.

Kram

Rikard Karlsson sa...

Älskling...DU är de bästa som hänt mig!

Sara sa...

Tack detsamma sötnos! Ska ni göra något mysigt?

Kram!