lördag 14 november 2009

Vad gör det om hundra år....

Ja hörrni, visst blev det lite bilder idag! Var mycket roligare än jag trodde att posea (stavning) framför kameran ;) kanske en framtida karriär... hm, not! Men kul var det!! Och jag har bara liiiite ångest för vad bilderna kostade, men det behöver jag egentligen inte berätta här...
Vad gör det om hundra år..... :)




TACK underbara Marica för en jättetrevlig dag, you are the best!! Synd att jag inte fick dina bilder också, dom var verkligen tokfina dom också :)

4 kommentarer:

Sthlm-Malin sa...

Wow!!!!

Utan att veta vad det kostade, utan bara med tanke på resultatet så tycker jag absolut inte att du ska ha ångest över priset!

Suuuuuuuperfina kort!!!

Kram,
Malin

Sara sa...

Åh, vad fina dom blev vännen! Visste väl att du gör dig bra framför kameran, synd att jag aldrig "hann" fota dig. Hoppas jag får fler chanser ;)

Har du haft en fin helg? Kram!

Marica sa...

TACK själv vännen! Underbart bra dag,, du och jag :) Puss!

Anonym sa...

Ni får säga till nästa gång ni får craving för foto så kan jag göra det mycket billigare ;)

Kram på dig!