måndag 9 november 2009

Glad måndag

Hörrni, jag blir så glad!! De senaste veckorna har besökarantalet stigit här på bloggen, och det roligaste är att det håller sig stadigt kvar :) Me like!!
Så, vilka är ni som läser?
Många vet jag ju redan men ni andra kan väl också lämna en liten kommentar, då skulle jag bli ännu gladare ;)

Måndag och ny vecka. Idag börjar jag en ny kurs på Högskolan, kreativitet i pedagogisk verksamhet. När jag läste vårt kurs PM var min första tanke FLUM.... Men jag tror faktiskt det kommer att bli ganska roligt. Vi ska tydligen lära oss bild, drama och musik på riktigt! De ni :)

Önskar er alla goa läsaren en härlig måndag!

11 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, i veckan blir det inte så mkt.
Det vanliga, promenader och fixa hemma..
Känner mig mindre iform just nu, känner mig hängig och lite grinig :( + att jag jobbar till kl 18:00 ikväll.. Usch!
Hoppas dagen går fort!

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack, det värmer! Vissa dagar är bara allmänt dåliga :(

Marica sa...

Hoppas på en bra kurs, jag lovar att det inte kan bli värre än HU ;)

Ses imorgon, trevligt!

Kul att vi är i samma grupp :)

<3 Kram <3

Frida sa...

hej som sagt hittar jag in en sväng då och då. kul se lite kort från lördags. tack för en lyckad kväll

Sthlm-Malin sa...

Maricas vän Malin i Sthlm bidrar nog lite till att besöksantalet har stigit sista tiden.

Även fast vi inte känner varandra så tycker jag din blogg är lite mysig att kika in på då och då!

Fröken Ellinor sa...

Åhå, gick något liknande när vi läste pedagogik..Dramaläraren lärde oss bland annat att röra oss som pastaskruvar. Flum? Nä, inte alls ;)

Tack, bara fint, och på ditt inlägg så låter det som om du också har haft det gott.

Kram kram

Skolgatan sa...

Jag kikar in emellanåt:-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå, hallå!

Idag känns allt bättre :) Tack för dina omtänksamma kramar..
Har du för dig idag då?
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skoj med besök på Konstmuseum, även fast man inte är så intresserad kan det vara rätt ok att kika runt på fina mästerverk :)

Ja, idag blir det att jobba sen hem och gå en promenad å göra lite mat. Tänkte inte göra något speciellt!

Ja, en dag nämre helg :)

Kram

Emilia sa...

Heej=)
Tack så mkt! Vi är super nöjda med de lilla som ändrades på! Igår fick vi även nya spis så de gjorde sitt lilla extra.
Hon är väldigt knepig än dock, men hon äter/dricker, haltar inte, gnyr inte eller något som man direkt kopplar med smärta. Så vi avvaktar så länge!

Och du är glad ser jag ;)
Ha det suuuper
Krama

ellen sa...

jag läser, men det vet du ju redan :)kram ellen.