onsdag 11 november 2009

Icing suger

Seg dag i skolan idag... vi har pratat om konflikthantering, ack så viktigt men just idag orkade jag inte riktigt. Så mycket annat som rör sig i mitt huvud just nu... Jag bara hoppas hoppas att allt det som känns jobbigt just nu ska lösa sig snart, man kommer liksom till en gräns ibland när det blir för mycket... Så, för att
pigga upp mig lite
har jag beställt dessa godingar....

....på Bellme. Tyckte jag var värd det ;) de ska tydligen lukta icing suger, alltså florsocker. Perfekt för mig som gillar söta dofter!
Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem
Förresten, har ni sett att det snöar ;)

3 kommentarer:

Sthlm-Malin sa...

Lite vardagslyx tycker jag man måste unna sig i mellan åt :-)

Berätta sen om de var så lyxiga som de ser ut att vara!

/Malin

Marica sa...

Mummsigt :) Får jag lukta på å se om jag gillar då :)

Hörs imorgon, ses på lördag på våran dag sweety!

KRAM

VITA NYANSER sa...

Hoppas att det ordnar upp sig för dig! Tack för peppningen hos mig, japp, jag ska köra så att det ryker!

Sköt om dig!
Kram L-L