måndag 26 november 2012

bytt ut blått mot rött

GODMORGON!
Ny vecka och nu jag har jag bestämt mig för att mitt halsonda får vara över. Punkt slut. Jag bara måste få träna lite kondition nu. Annars spricker jag snart! 

 I veckan som gick försvann alla blå detaljer hemma hos oss. In med lite rött tillsammans med det vita. Så mycket mer rött än så här kommer det nog inte bli här hemma i jul. Tror jag :) 
Soffbordet har förresten fått en makeover. Skivorna i valnöt har bytts ut mot vita.nöjd är jag! 

Lite kottar får pryda ljusfatet. Tycker det är så himla trevligt med material direkt från naturen!

Hoppas ni får en fin start på veckan! 
Jag har en lång dag på jobbet som väntar, först jobb, sen kvällsplanering.
KRAM

8 kommentarer:

Madame Edith sa...

Måste testa dina mellanmålsmuffins, ser sååå goda ut!


Kram/M

Kia sa...

Det röda bryter snyggt av mot den mörka soffan!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Sara sa...

Åh vad fint!! Till helgen blir det pynt för oss också, längtar!
Blir nog mest vitt och grått i vardagsrummet, sen mer rött och juligt i köket och så där :)

Ja, kommer alltid vilja flytta tillbaka till Skövde tror jag, även om vi trivs bra här och har familj här också. Just nu känns det inte som en möjlighet dock, finns mycket mer jobb här för oss. Men du lägger väl in ett gott ord för mig på ditt jobb om det blir aktuellt nån gång va?? ;D
Kramar

Sara sa...

Åh vad fint!! Till helgen blir det pynt för oss också, längtar!
Blir nog mest vitt och grått i vardagsrummet, sen mer rött och juligt i köket och så där :)

Ja, kommer alltid vilja flytta tillbaka till Skövde tror jag, även om vi trivs bra här och har familj här också. Just nu känns det inte som en möjlighet dock, finns mycket mer jobb här för oss. Men du lägger väl in ett gott ord för mig på ditt jobb om det blir aktuellt nån gång va?? ;D
Kramar

Linda sa...

Fint bordet blev med de vita skivorna.

Jag var så lat så jag gick inte ut i skogen och plockade mina kottar utan köpte dom i blomsteraffären. Höjden av lathet? :)

Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Så mysigt det blev, och kanonsnyggt med de vita bordsskivorna.
Tänkte glad i hågen precis sätta upp de första adventsstjärnorna nu när lilla S sover, men ack, då fanns inga spikar vid fönstrerna att hänga sladden på.
Så bäst att vänta med dem till hon vaknar ;)

Tack för receptet på muffinsen, de ska testas!

Usch, halsont är lurigt. Jag har bara snurvel kvar i näsan, så körde ett styrkepass på fm som gick riktigt bra. Så på Onsdag är jag för hoppningsvis fit for fight för lite konditionsträning igen.

Hoppas du får en bra start på veckan trots lång dag på jobbet. Kram Malin

Anonym sa...

Hej! Fint det blev med bordet! Måste testa dina
Muffins de verkar perfekta för barnmellis! Kram

Jennys gömma sa...

Så söta julkuddar hos dig! Jag har också lite halsont på gång, inte bra. Krya på dig! kram Jenny