onsdag 7 november 2012

nytt svart fat






 Vi var på Mio i helgen. Det här stora fatet fick följa med hem. Det var kärlek direkt.
Visste inte alls vart jag skulle ha det men när jag kom hem blev det självklart.

tvbänken tillsammans med lite andra svart-vita detaljer. Till och med sambon uttryckte hur fint han tyckte det blev. 

Som ni ser går ljusen åt under den här mörka årstiden. Dags att fylla på!

Annars har jag haft några ganska tunga dagar. Mycket jobb och andra tankar som snurrar. Ser fram emot helgen, då ska jag samla massa positiv energi!

KRAM

4 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Mio har mycket fint. Kikade in en pläd där nyligen som jag tror jag måste köpa :) Sååå snyggt fat. Förstår att du blev kär. Riktigt snyggt som sagt.

Kram Josefin

Vikeskärs hem och ting sa...

Jättefint :) åå då är vi två som har det lite tungt. Vill med ha helg så jag kan få bara vara i min värld :)
Stor kram och ta hand om dig.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter inge roligt att det är tungt just nu. Hör av dig om du vill ha någon att prata med. Jag finns här!

Vi ska till badhuset i helgen har vi tänkt. Bada lite med junior.
På fredag får vi middags besök.

Inte träningsvärk men är öm över allt.
Men känner mig mindre spänd trots ömheten. Det är skönt!!

Nu börjar Bonde :)

Kram

FruNeroLindström sa...

Vilket underbart fat, och det passade ju perfekt där med de fina detaljerna.
Ja, ljusproduktionen är verkligen hög så här års. Får nog bli ett helt släp med värmeljus och kronljus nästa gång vi var till Ikea.

Hoppas det inte är något allt för allvarligt. Ta det lugnt och umgås med nära och kära, brukar vara bästa sättet för att få ladda batterierna. Ta hand om dig fina du, Kram Malin