söndag 11 november 2012

min mysiga helg

Jag har haft en riktig mysig helg tillsammans med mina syskon!


Ja, jag skulle ju börja tidigt med adventsstöket i år ni vet. Så vad passade bättre än att baka pepparkakor?!


Lite kladdigt och lite mjöligt. Men så ska det ju vara. Jag kände mest värmen och lyckan i mig att få rå om alla mina tre små syskon samtidigt. Och att vi faktiskt lyckades hitta på något som vi alla tyckte var roligt ;)

På kvällen, när deras mamma, slutat jobba, åt vi gott. Satt länge och pratade och skrattade. Dukade sedan fram gottis och tittade på Så mycket bättre ihop. (ja, inte stora lillebror och hans tjej, de hade umgåtts färdigt, hihi).

Väl hemma var det väldigt mysigt att träffa sambon igen!
Nu är jag fylld med ny positiv energi och redo att ta tag i en ny jobbvecka.

Har fotat lite detaljbilder hemifrån syskonens mamma. Ni ska få se!
Hoppas er helg varit fin!
KRAM 

6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Låter som en TOPPENHELG!
Skönt att samla lite energi så där:)
Kram Anna

Unknown sa...

Så mysigt och jag kan nästan känna doften av nybakade pepparkakor! Skönt o kännas sig laddad inför en ny vecka! Ha de nu så gott och hälsa bror!
Kramar till dej

FruNeroLindström sa...

Låter som en helt underbar helg.
Hoppas batterierna är laddade till max och att du får en underbar start på veckan.

Funderar allt på att slänga ihop e pepparkaksdeg nån dag framöver nu.

Ha nu en skön måndag, Kram Malin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Vilka härliga bilder!
Ser ut som ni haft en mysig helg.

Vår helg bestod bl.a. av ett besök på badhuset, Johan Falk film, fars dag middag och däckbyte.

Vad blir det i veckan då??

Kram

Anonym sa...

Hej!! Va mysigt ni har! Va gott och roligt det såg ut med pepparkakorna! Jag älskar att baka pepparkakor om barn är med, annars tycker jag det är jättetråkigt:) kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Vilken mysig helg du haft tillsammans med dina nära!
Ett tidigt pepparkaksbak låter som en bra idé tycker jag, jag funderar faktiskt på att baka lussebullar i helgen som kommer om jag hinner mellan pysselstunderna!

Idag har vi en riktigt vacker dag i Örebro, snacka om att ha bästa jobbet dessa dagar;)

Händer det något kul i veckan?

Kram på dig