fredag 2 november 2012

fredagsglad

HEJ FININGAR!
Har ni haft en härlig fredag?
Jag är sådär härligt fredagsglad!
Hittade en vacker bild tagen förra året, ganska precis ett år sedan faktiskt. Vid en av mina favoritplatser här i världen. Där jag tillbringade många av mina somrar som barn. Nordönstskånska Edenryd. Precis på gränsen till Blekinge. 

Bilden gör mig glad. Tror det är ljuset. Stämningen liksom.

Laddar för en kväll med after work med tjejerna på jobbet. Det brukar alltid bli lyckat!
Jag har nog världens bästa arbetskamrater. Det är också en sak som gör mig glad :)

Önskar er en fin fredagskväll!
Tack för att ni tittar in här hos mig, det värmer i hjärtat!
KRAM


5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Riktigt vacker bild.
Ja, två katter, 1 hund och så Stella som även hon kommer tycka granen är spännande misstänker jag. Men hon förstår förhoppningsvis att den sticks.
Honkatten är väldigt lugn så hon låter nog granen vara. Men Zlatan och Dixie kommer nog lätt kunna försöka klättra i den när pyntet frestar för mycket.

Ja, hon blir 1 år 23 december. Hade lite bråttom till världen (skulle kommit i början av januari), så det blir kalas i flera dagar vid jul.

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Här blir det några timmars jobb ikväll, sen vet jag inte riktigt hur helgens planer ser ut. Lite Alla Helgona mys på kyrkogården imorgon med familjen iallafall.
Kram Malin

s p i n d e l t j e j e n (och livet som mamma) sa...

Vilket härligt kort på fina dig! :) Hoppas att du får en härlig helg och mysig fredagskväll! :)

Kramisar!

Sofi sa...

Hej vännen!

Vilken vacker bild på dig!

Visst är det härligt med fina arbetskamrater! Jag har också de bästa kollegorna:) På Söndag ska vi äta frukost på Java tillsammans:)

Ha så kul ikväll nu!

Kram på dig

Anonym sa...

Ha en rolig kväll!!! Fin bild!!
Kram

Kia sa...

Ha en toppen helg!
Åh, klart man ska ha julgran, en riktig. 

Kram Kia