måndag 19 november 2012

drömmar om en glasveranda

Bild lånad från Hemnet

Jag hamnade på Hemnet ikväll och fastnade för två glasverandor. Så otroligt fina!. En glasveranda är verkligen en dröm hos mig. Tänk vad mysigt. Att tända massa ljus, och sitta där med en stor kopp te. Ååh! Extra mysigt såhär i adventstid. 

Bild lånad från Hemnet
Surfade lite till och hamnade på Kronfönsters hemsida med fler härliga bilder. Vilka fina fönster det finns!

Bild lånad från Kronfönster
Förra helgen, när jag var och hälsade på hos mina syskon fick ni ju se glimtar från glasverandan som finns där. En sån skulle räcka gott åt mig, hihi!


Drömma kan man ju. Glasveranda eller inte, Vi får väl se vad vårt framtida hus har att erbjuda...

KRAM
fina ni!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk vad man vill ha egentligen!! Det finns så mycket fint! Ha en trevlig kväll! kram!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Nu har jag läst ikapp! :) Härlig semester ni planerar, några veckor i värmen skulle jag inte tacka nej till. Och inte heller till en glasveranda. :)

Kram Johanna

birgitt sa...

Helt underbara verandor. Jag vill också ha!

FruNeroLindström sa...

Så mysigt. Ja, vi har pratat om att i framtiden kanske bygga om vår altan till ett inglasat och isolerat uterum, men det kanske alltid kommer förbli en dröm. Men underbart skulle det vara.
Hoppas du får en riktigt skön Tisdag, din start på dagen verkade ju iallafall ge energi ;)
Kram Malin

Linda sa...

En glasveranda skulle inte jag heller tacka nej rill. Så fint! Oftast brukar ju husen som kommer med glasverandan också vara väldigt vackra. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma) sa...

SÅDÄR vill jag verkligen också bo - sååå mysigt! :)