onsdag 14 november 2012

sand mellan tårna i jul

Först: TUSEN TACK för den fina responsen i träningsinlägget. Ni är för gulliga!
Men jag skulle nog aldrig skrivit att jag är inne i en bra träningsperiod. Tror ni inte jag har blivit tokförkyld nu?! Skit är det...

Men till något roligare...
Bilderna är från vår resa 2010
Snart snart befinner vi oss i den här miljön. Alla flyg och hotell är bokade och klara. Jul och nyår kommer vi, jag och min fina sambo, fira i härliga Thailand. Oj vad vi har planerat och grejat. Spanat på hotell och olika ställen att åka till. Pusslat ihop vår egen resa. Andra gånger vi åker dit tillsammans. Nu är det verkligen inte långt kvar...

Jag tycker om julen hemma. Jättemycket. Men att åka bort ska bli väldigt väldigt skönt det med. Allt adventspynt och mys hinner jag ju med innan vi åker ;)

KRAM


8 kommentarer:

Himlavit sa...

Åå så underbart det där såg ut.. :) Jag får nöja mig med en kortresa till Prag om 2 veckor :) Men skönt ska det bli. Vilken tur att du hinner med allt det mysiga som advent och pepparkaksbak :)

Kram Tessan

Johanna sa...

Typiskt, hoppas du piggnar till snabbt! Och vilka härliga bilder :) Det ser verkligen ut som ett riktigt paradis ju.
Hoppas du får en bra dag!

Unknown sa...

Åh jag är inte dugg avis på Er;)!
Sol, bad och värme låter väldigt lockande, men de är ni så värda.
Det ska bli kul att få fira lite mini jul med Er på bohusgården iallafall :).
Krya på dig nu!
Stor kram

Kia sa...

låter inte helt fel det där!!

Hoppas förkylningen ger med sig snabbt! Krya på dig.

Kram Kia

s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma) sa...

Åh vad härligt! :)
Ni kommer att få det underbart! :) VART i Thailand åker ni?
Kramisar

FruNeroLindström sa...

Fuskigt, men samtidigt älskar jag ju vinter så hoppas på vit jul så kommer jag inte va det minsta avis :)
J fyller 30 i februari så då blir det en weekendresa på tu man hand, så har iallafall lite att se fram emot själv ;) kramar

Anonym sa...

Detta låter alldeles underbart !!! ❤

Anonym sa...

Gud så härligt! :) Jag får hålla mig till mars sen åker vi också till detta paradis. :) Välidigt kull och speciellt att fira jul och nyår utomlands. Har firat i Sydamerika (Venezuela) och det var verkligen annorlunda.
Tack för en super trevlig blogg!
Kram