tisdag 20 november 2012

hjärtan är väl ändå lite juligt?




I sovrummet kommer det inte få flytta in så mycket jul. Jag älskar det blåa och vita vi har där, så några traditionella julfärger kommer det inte bli. En mjuk och skön pläd har däremot fått flytta in. Likaså de nya örngotten med hjärtan. Hjärtan är ju ändå lite juligt, eller hur? 

En lång dag på jobbet har det varit, kom hem för en stund sen. Aldrig trodde jag väl att det var så mycket kvällsjobb som lärare...
Nu väntar sängen!
KRAM


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ligger lite i det du säger. Jag har en kompis som är lärare och hon jobbar sent jätteofta!! Trodde jag inte heller!
Kram

FruNeroLindström sa...

Ja, vi brukade säga det när vi var på massa föreläsningar om nya läroplanen att snart behöver alla lärare en egen sekreterare om de ska hinna med allt pappersarbete som läggs på dem.

Så fina, ja hjärtan är juliga.

Nja, jo jag är bättre, men sovit dåligt en längre tid nu då Stella dels haft tänder på g och sen haft lite problem med magen. Så tror egentligen det har med det att göra.
Så får se om det blir träning eller ej ikväll.
Men nu ska jag nog sätta fart och försöka hinna putsa lite fönster innan busungen vaknar.
Ha en en skön Onsdag, Kramar

Tess sa...

Visst är hjärtan juliga!
Jag fixar inte "riktiga" julfärger i alla rum heller. Det kan räcka med tex ett vitt blockljus med bara små snöstjärnor eller något på för att det ska se lite juligt ut liksom :)
Kramar