torsdag 7 februari 2013

det där doftljuset

När jag var sjuk för någon vecka sedan fick jag ett uppiggande sms från en vän. Det var 20% och fri frakt i webbutiken AgnesAmelia. "Nu kan du beställa det där ljuset" stod det på ett ungefär. 

Det där ljuset ja. Från Voluspa. Med doften Crisp Campagne. Som alla alla pratat och skrivit om. Blivit beroende av. Ja jag var ju bara tvungen att prova.

Och oj vad gott det lukta!! Kan förstå att man blir lite smått beroende :) Galet snygg förpackning med!

Slutade tidigt idag och har ägnat eftermiddagen åt tapetsering. Vi bestämde oss för att sätta upp den vita tapeten ändå och se hur det blev. Det blev faktiskt bra o de olika nyanserna syns knapp. Pust! Så himla skönt :) 
Nu är det "bara" vardagsrummet kvar! 

KRAM

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Haha, jag ska försöka fortsätta klara min strejk mot detta vackra ljus ;)
Hoppas vi får se hallen snart, jättenyfiken.
Är det en bostadsrätt ni har då när ni får fixa själva?

Här ska bara tänderna borstas och så ska morgonträningen testas, återkommer med betyg om musklerna hunnit vakna ;)

Helgen är nog ganska tom på planer. Efter dagens arbetspass kommer min lediga vecka. Och igår fick vi hem dörren till källaren så tror det kommer handla om renovering i källaren nu igen. Väggen ska reglas klart och sen ska det börjas sätta wall-cover på väggarna.

Har ni några särskilda planer?
Ha en mysig Fredag, och hejja hejja på Söndag, det fixar du! Kram

Linda sa...

Jag som ALDRIG har gillat doftljus tidigare älskar Voluspa. De luktar så gott deras ljus.

Vad skönt att det fungerade med tapeten ändå.

Ha en bra fredag.
Kram Linda

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Vitt är bra! :) Vill se hur det blev! Om du vill visa förstås. :)

Ha en trevlig helg,

kram Johanna