tisdag 19 februari 2013

imorgon är en spännande dag




Tänk att det är klart nu. All tapetsering vi har tänkt att göra i den här lägenheten. Det känns väldigt bra! Vi trivs verkligen bra här :) och ännu bättre nu! 

Imorgon är en spännande dag. Då kommer nämligen en artikel om mig och bloggen i vår lokaltidning. Fick ett mail förra veckan om jag blivit utnämnd till månadens bloggare. Och i fredags var det supertrevliga Jannica här och intervjuade och fota mig. 
Även fast jag löst och godkänt texten är det lite pirrigt.

Tror texten kommer publiceras på nätet med. Ska självklart länka så ni får läsa :)


Lite detaljer från vår "nya" ljusa hall. Är lite smått förälskad i ljusstaken från Pb Home som jag köpte på Smultrongården förra helgen!

Vill tacka er för era fina ord i förra inlägget. Blir alldeles generad av era komplimanger!

Hoppas ni mår bra! Äntligen är tisdagen gjord, då brukar veckan bara rulla på sen...
KRAM

10 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå men gud vad spännande, ja länka länka länka =D Vad duktiga ni varit med tapetsering, heja heja!!!

Kram Madde

Ekenäsliv sa...

Ja men du så spännande! Det vill vi allt läsa:)
Förstår att du är förtjust i ljusstaken, den är suuuuuperfin!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej vännen!

Men Å så kul! Grattis!
Du måste länka, det ska bli då spännande att läsa!:)
Fina du:)

Kram på dig!

anettan sa...

Grattis, vad spännande. Kram Anette

Kia sa...

Vad kul! Ska bli spännande att läsa.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Linda sa...

Vad spännande med tidningsartikel. Hoppas att de kommer ut på nätet så att jag får se. :)

Vad snygg kropp du har människa. Kul att träningen har kommit igång efter din krasslighet. Coreövningar tas tacksamt emot. Själv kan jag tex inte köra crunch då jag inte känner ett skit. Tror att det har med graviditeterna att göra och att musklerna har delat på sig så det blir liksom som en öppen gylf, läste jag någonstans. När jag går upp i crunchen så glipar det bara om du förstår. Däremot så kör jag omvända Crunch och den där när man håller en hantel och rör sig från sida till sida. De känns ordentligt.

Fast nu ska jag ställa mig på löpbandet och hoppas att jag får springa en längre stund. De har fortfarande inte varit här och fixat det. Börjar bli riktigt förbannad.

Ha en bra dag!
Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Å äntligen stillade du min nyfikenhet. Grattis till utmärkelsen. Så kul, och det är du mer än värd.

Ja du. Efter Stella så lärde jag mig att gilla plankan. ;) speciellt sidplankan som jag tycker ger extra bra resultat.
När vi var på träningskonvent i november testade jag ett bollfys pass. Så när denna bebis kommit ska jag köpa mig en bra pilatesboll, grymt bra redskap för att träna bål. Annars kör jag typ samma övningar som du. Core el pilates pass kan ju annars vara ett bra sätt att höja motivationen och tips för nya övningar.

Vill passa på att önska dig en riktigt trevlig helg redan nu.
Vi flyger ju från Sthlm tidigt imorgon. Så misstänker att det inte blir så mycket bloggläsande sen i helgen ;)
Kramar Malin

Anonym sa...

Grattis till bloggartikeln.
Jag har läst den på jobbet idag, kul att det blev du som blev utsedd av Skövde nyheter.
Vilken fin lampa till hallen du köpt.
Kramar från Marie:)

Villa Carl Larsson sa...

Så väldans roligt Emilia! Grattis eller vad man nu ska säga hihi.

Ja nu mår ju liten bättre som du vet. Värre med mig. Men hellre jag än han.

KRAM

Villa Carl Larsson sa...

Så fint det blev med den ljusstaken (flaskan). Det var så otroligt roligt i bilen på väg hem när ni skjutsade mig och du pratade om flaskor och vatten osv.. hahahaha jag dör vad roligt.

Kram igen och igen :)