torsdag 28 februari 2013

ljus på nya tapeten

En solig dag till. Jag kan nog vänja mig vid detta ;) Det är väl för mycket att hoppas på att det är våren som är här... Trots att mars står för dörren. Men snart så, snart är våren här på riktigt!


Vi möblerade om lite här hemma i och med tapetseringen. Och nu har vi nog bestämt oss för att det är till det bättre. Stod en byrå här innan men vi kände inte för att skymma den nya tapeten med den så den fick flytta.

Istället får fönstret som suttit på mormor o morfars hus pryda väggen. Det är en kär inredningsdetalj här hemma. Även lampan är en favorit!

I korgen samsas ett gäng tidningar. Inredning, träning och mat. Sånt som ligger mig varmt om hjärtat!

Förundras fortfarande över hur mycket en tapet kunde göra för ett helt rum!

Slutade tidig idag och hamnade i soffan. Känner mig lite halvfebrig. Bläää! Det är väl typiskt när träningen rullar på så himla bra. Fick bli en ofrivillig vilodag idag så hoppas jag att jag kan köra imorgon igen!

Mår ni bra?
KRAM



8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Japp, det är jag det ;)
Du är välkommen på kalaset om du vill.

Krya på sig!! Kramen

Kia sa...

Inte ska du väl bli sjuk igen!? Hoppas det bara tillfällig sinnesförvirring. :)
Ha en toppen helg!
Kram Kia

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Usch, bra att du vilar idag, så kanske sjukdomnen går över fort! Åh, ja tapeten är verkligen fin!

Kram Johanna

Vikeskärs hem och ting sa...

Verkligen jättefin tapet. Kan tänka mig att du är nöjd :)
Kraam

anettan sa...

Hoppas du inte blir sjuk. Krya på dig. Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Jättefin tapet! Och härligt med lite sol och ljus!
Hua, hoppas du inte blir sjuk nu!
Känner mig lite hängig jag med, men det är nog lite av varje som orsakar det skulle jag tro..
Önskar dig en fin helg!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Förstår precis vilken du menar. Då är du ännu grymmare. För då gäller det ju att balansera upp stången med. Grymma, grymma du!

Blääää, inte feber. Krya på dig fort i massor. Här är det lite småsnufs i näsan sen vi kom hem. Men hoppas hoppas det inget blir med det.

I helgen ska vi ha 30års kalas för J för våra familjer.
Gjort det lite smidigt så har beställt smörgåstårta och sen ville han ha äppelpaj till efterrätt så blir inte så mycket jobb i köket....förutom med äppelskalning ;)
Annars väntar en fri-vecka nu igen och då är det åter renovering på schemat.

Har ni några särskilda planer?
Krya nu på dig, kramar Malin

Therese sa...

Det är jätte fint!!!! Gillar! Önskar dig en fin helg <3 KRAM