fredag 8 februari 2013

kalender i köket

Fredag! Lätt veckans bästa dag :) 
Dagen har tillbringats på IKEA för shopping till jobbet. Två fulla kundvagnar och en vagn med platta paket. Mvg i att lasta i bilen fick vi. 


Tro det eller ej så handlade jag bara för under 500 lappen till mig själv. Bland annat ramen som direkt åkte upp på väggen. Med de fina kalenderbladen från Mira Moln. Blev riktigt bra i köket tycker jag.



Några har frågat efter bild på hallen efter tapetseringen. Det kommer, jag lovar! Måste bara piffa lite först ;)

Blir en tidig kväll ikväll. Imorgon ska jag nämligen iväg på BLOGGTRÄFF. Som jag längtat!

Ha en fin helg kära ni!
KRAM

6 kommentarer:

Kia sa...

Kul, jag var där i onsdags.
Gillar tapeten på bilden, har inte sett den förut vad jag tänkt på.
Ha en toppen kväll och hoppas bloggträffen blir kul.
Kram Kia

Vita huset 28 sa...

Hej ok då vet jag om bake pro. Vi kanske kan utbyta lite om just den punkten i morgon.

Nej jag bor i köping, 6 mil dit har jag.

Kram Camilla

FruNeroLindström sa...

Snygg! Riktigt stilren och cool almenacka.
Jo, träningspasset gick jättebra. Så det kommer fortsätta läggas in under fm veckorna, helst 2 gånger. Lite folk med så kunde hålla hög puls och köra två övningar i taget utan vila. Har ju bara en timme på mig och sen snabbdusch och snabb äta lite.
Så härlig träningsvärk i överkroppen idag :)

Härligt, bostadsrätt är frihet. Vi hade ju det innan.
Nja, blir ju mest renovering under min frivecka. Vissa grejer måste vi vara två till och då kan det bara höras om Stella sover eller om vi ha barnvakt. Men går sakta men säkert åt rätt håll. Jag är ju så kvällstrött nu med så om inte jag får hå och sova då bara kräks jag ;) men vi stressar inte. Ska få lite hjälp i veckan med av J's pappa.

Hoppas ni får en riktigt mysig dag hos Sofi nu. Hälsa alla. Kramar Malin

Linda sa...

Wow, vilken cool kalender. Den var jättefin. Själv kör jag på familjekalendern från Isa.nu då vi är fyra som ska hit och dit och det måste skrivas upp. Annars är det lätt att glömma. :)

Ha de gott!
Kram Linda

Psst. Jag har precis sprungit 5 km för första gången i mitt liv. Känns fantastiskt bra. :)

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Åå tänkte du, vad roligt. :)

Jag ska faktiskt sy en vimpel till jobbet ikväll tänkte jag. Har tagit hem lite tyger till det. Vi har fått det så himla fint och kreativt på avdelningen jag jobbar på. En vimpel ovanför läshörnan blir kanonbra tror jag.

Hoppas det var bra på bloggträffen idag, ser fram emot bilder. =D

Kram Madeleine

Sofi sa...

Hej vännen!

Tack för idag!
Är så otroligt glad över att träffat så fina tjejer, ni är fantastiska!:)

Nu kollar jag på Mellon och äter godis, blir nog en tidig kväll:)

Kram på dig