söndag 17 februari 2013

glad o lycklig av en tapet

Jag gick som små moln här igår eftermiddag när tapetseringen var klar. Ni vet sådär härligt ytligt glad och lycklig som man kan bli av materiella och ytliga ting?! 
Jag är såå nöjd med valet av tapet. Det blev hur bra som helst!
Vi hade bästa tapetseringshjälpen här igår med, tusen tack!!

Den är svår att fota. Det är både skimmrande medaljonger och medaljonger med lite struktur i den. Som bara syns i vissa ljus och vinklar. Precis så som vi ville ha det!

Så idag ska jag bara gå här och njuta av vårt "nya" vardagsrum. En del städning är kvar också...

Hoppas ni får en härlig söndag!
KRAM

8 kommentarer:

Sofi sa...

Å så fint vännen!
Förstår verkligen din lycka:)
Kan tänka mig att det blir som ett helt annat rum, kul!
Kul att inreda med, lyllo dig!:)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram på dig fina!

Snäckskalsdalen. sa...

Det är bra när man blir nöjd och i min skärm ser det lite ut som moiré och det är alltid fint!
Agneta kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Guud så kul att göra om, allt blir ju som nytt utav det. Ska bli kul att se rummet, hoppas du visar det? :)
Kraam

FruNeroLindström sa...

Så härligt att ni är nöjda. Och riktigt snygg tapet. Tycker den syntes lite lättare på instagram.
Hoppas dagens träningspass gick bra. Fixade du chinsen?
Hoppas ni får en mysig fortsättning på dagen. Kram Malin

Linda sa...

Vilken fin tapet. Vi har också något liknande både i sovrummet som fondtapet och i Nellies rum. Inte samma mönster men de skiftar oh glänser bara i vissa vinklar.

Klart du ska vara nöjd och glad, fast det handlar om ytliga saker. Allt som gör en glad är positivt. :)

Kram Linda

Kia sa...

Vad bra att ni blev nöjda med tapeten! Kul att förnya relativt enkelt.

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Villa Carl Larsson sa...

Jag ser den och den är sååå fin :) Helt i min smak. Bra jobbat!!!

Ska bli roligt att se sen när vi ska ses så småningom. Men du, vilken helg sa vi?? Måste planera in.

Vi har sjukstuga. Segt detta. Inget roligt sportlov alls. Jag har dessutom blivit genomförkyld IGEN. Vabruari som det kallas. Jaja bara gilla läget. Hoppas vi ses i veckan.

Kram kram

Villa Carl Larsson sa...

Du vet jag letar ju efter sånna där gamla slitna fönster som det du visar på biden ungefär. Dyker du över något kan du väl tänka på mig hihi :) Har ju tänkt snickra ihop ett vitrinskåp.

KRAM