onsdag 20 februari 2013

om att läsa om sig själv i tidningen




 Jag sprang till dörren när tidningen damp ner i eftermiddags (Skövde Nyheter kommer en gång i veckan till alla hushåll här i Skövde). Och titta! Där var jag. På första sidan till och med... oj oj ;) 


Väldigt knasigt att läsa om sig själv i tidningen!!! Men roligt! 
Texten handlar om mitt bloggande, vad som driver och inspirerar mig.
Tyvärr har det inte kommit ut på nätet än så ni får läsa... Lovar att länka när det kommer!

Slutat tidigt idag och åkte direkt till gymmet. Bålen fick sig en rejäl omgång och sen blev 30 minuters intensiva intervaller på löpbandet. Löpband är toppen att springa intervaller på. Det hjälper en att hålla tempot. Kroppen kan inte bestämma själv och vara bekväm, vilken den gärna är om vi inte passar oss ;) 

KRAM fina ni!



8 kommentarer:

s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där) sa...

Så skoj att du tog över stafettpinnen efter mig! :D Undrar vem det blir härnäst?! :D
Fin du var på bilderna tycker jag <3
Kramis!

Sofi sa...

Hej min vän!

Å så fin du är!
Å så nyfiken jag är på att läsa om dig!:) Var inne tidigare idag och hoppades på att få läsa om min fina bloggvän men tji fick jag:)
Hojta till när det kommer ut på nätet.

Är det bra annars?

Stor kram på dig

Villa Carl Larsson sa...

Så fin!!! Var stolt över dig själv! Lika impad som vanligt över din träning :) Snart får jag anställa dig som personlig tränare :)

Dags att sova. Kurera. Kram kram

Snäckskalsdalen. sa...

Så roligt och det ser jättefint ut! Kul!
Agneta kram

My everyday life sa...

Kul att läsa om sig själv i tidningen :) Kram Nina

Sara sa...

Åh vad häftigt! Du är väl värd lite uppmärksamhet, grymma du :) Betyder säkert lite fler besökare till bloggen också och det förtjänar den. Alltid lika roligt med nya inlägg hos dig :) Du är en sån inspiration.

Kraaam!

Villa Carl Larsson sa...

Fina fina du! Visade dig för E för att se om han kände igen dig. Det tror jag minsann att han gjorde. Lite svåra att tyda ibland de där små hihi.
Kul att läsa om dig.

Önskar dig en fin helg. Vad ska du hitta på?

Kram J

Villa Carl Larsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.