måndag 4 februari 2013

tjejmilen

Igår anmälde jag mig till TJEJMILEN 2013!! 
Jag och nästintill alla mina kära kollegor på jobbet kommer åka buss till Stockholm, springa, gå eller heja, sova på hotell och ha trevligt. Shoppa lite med kanske!
En helg jag ser fram emot mycket!!

Bilden är från förra året när jag sprang jag min allra första mil. Det var en häftig känsla! Det blev några fler mil:ar den sommaren. Och det lär bli några mil:ar till innan det är dags för tjejmilen.

Kanske kanske kan jag få en tid under 60 minuter :) Eller vaddå kanske?! 
Det är klart jag kan!! Positivt tänkande it is!

Hoppas ni får en fin start på veckan! Tänk att vi redan är inne i februari. Tiden går galet fort!
KRAM

7 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Är ju som sagt lite avis. Har länge varit sugen på en svensk damklassiker också. Men får se när tiden passar bäst.
Men så mycket roligare med ett mål att träna mot :) hoppas du får en riktigt härlig start på veckan. Kram Malin

Jannie sa...

Åh vad roligt!(o svettigt!)
Klart du grejar det under timmen!
KRAM

Sofi sa...

Hej vännen !

Å så kul!
Klart du kommer få en tid under 60 min! Du som tränar så mycket :)
Annat är det här, skulle nog inte ens ta mig runt en 3 kilometers runda just nu för fy va otränad jag är;)

Nu ska jag träffa en vän på stan, mat, fika och massa prat står på schemat, det gillas!

Ha det fint!

Kram på dig

Anonym sa...

Det här fixar vi jag vill jag kan jag ska ..

Pia L sa...

Då ska jag komma och heja på dig!

Pyttianna sa...

Vad roligt!! Kul när man blir ett helt gäng och liksom gör en grej av det! :)

Kram!

Therese sa...

Sååå skoj med tjejmilen, å klart du kommer att sprigna milen under 60 min, tvivlar inte en sekund på det! Hejja! KRAM