måndag 25 februari 2013

svart och vitt

Sen vi tapetserade om och vårt vardagsrum har blivit väldigt mycket ljusare har fler svart och vita detaljer smugit sig in här hemma. Pläden är från HM Home. Gillar den jättemycket. Kudden fick flytta ner från vinden. Det är roligt när saker man tröttnat på och lagt undan tidigare kan tas tillbaka och kännas som nya. Kanske ska en vända till på vinden och se vad jag hittar...

Vill TACKA er för att ni tittar in här och för era fina kommentarer. Jag bli glad ända in i hjärtat!!

KRAM

9 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå fina du!

Det är ju så läckert med svart och vitt. Pläden ser väldigt fin ut.

Gårdagen var jätte bra. Hade en trevlig stund på stan med Sofi. Paketöppning, lunch och go fika :)
Vet du vad jag fick; Brukas ugnsform. Som jag blev glad. Den har jag velat ha hur länge som helst.

Jag valde ut ett halsband och ett par örhängen av Efva Attling som jag får av mina föräldrar.

Vad har du gjort idag?
Vi har inte gjort så mycket mer än att åkt pulka (som alla andra dagar *ler*) och tagit en kaffe med en kompis.

Hoppas du haft en bra dag! Kram kram kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Då ses vi på instagram också. ;)
kram Madeleine

FruNeroLindström sa...

Va, menar du att snickers inte är det bästa träningssnackset, det är ju alltid hårt tränande som äter det på reklamen ;) Haha, förlåt. Kunde verkligen inte låta bli.

Skärpning!

Snygga svartvita detaljer.
Ja, det där med att plocka undan, glömma och sedan fynda hos sig själv helt gratis är underbart.

Ja, visst är det mysigt med hotellfrukost med massa bröd och fika 1-2 dagar, sen saknar jag det grövre och ägg. Men samtidigt tycker jag man verkligen ska unna sig lite fika till frukost de få tillfällen de blir ;)

C-vitamin är faktiskt nytt i mitt kosttillskott skåp. Började med det nu när jag började jobba igen. Hoppas det kan hjälpa kroppens immunförsvar lite nu när man kommer ut bland alla "basilusker" igen efter över 1 år hemma.

Annars blir det en lagom lugn vecka, jobbar 8-16 (mån-fre) så nu ska morgonpassen testas igen. Idag och på fre (ev även tors om kroppen känns pigg). Sen blir det ju gympan imorgon. Igår nöjde vi oss med en rask kvällspromenad hela familjen.
Sen ska det självklart mysas, gosas och pussas på Stella i massor ;)
Har ni några särskilda planer? Ha en härlig tisdag, kram Malin

dianasdrömmar sa...

Spersnyggt med svart och vitt kram Diana

Linda sa...

Det är så snyggt med svart och vitt, det går inte att komma ifrån. Den mest mönstrade sidan på pläden har vi i kuddar. Så nöjd med dom och pläden var också jättefin. Hur kan jag ha missat den? :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

Vita huset 28 sa...

Hej superfint med svart o vitt, love it!

Ha en skön tisdag
Kram Camilla

Therese sa...

Ja det är verkligen såå snyggt med svart och vitt!!

Hoppas du har en bra dag!

kram Therese

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallåj!!!

Ja men visst han älskar ju sin pulka. När det var tö förra gången och dåligt med snö vart det många tårar :( Får se till att gömma den i tid när snön ger sig nästa gång.

Nej, jag har inte tittat på Dicte. Verkar vara bra. Synd att man inte kollat från början.

Vad härligt med en kaffe i solen. Det närmar sig vår, du ;)

Kramis

Ekenäsliv sa...

Sååå snyggt!!
Gillar dina raka svar! You go girl!!=)
Kram på dig!
/Anna