fredag 24 september 2010

24 september


Idag är det den 24 september. En speciell dag på flera sätt.
Först o främst för att mina fina fina lillebror fyller år idag, 10 år :) Stora killen!
Ringde honom imorse o han hade som sig ska, sovit räv och blivit firad på sängen. Stolt o lycklig berättade han att han hade fått en tuchmobil i present, med "GRATIS surf!!!"

24 september är en speciell dag på annat sätt med, idag är det nämligen 14 år sedan min mamma lämnade mig...
14 långa år, känns som en halv evighet!
Tänker på dig varje dag älskade mamma, vet att du ser mig där uppifrån, min egen skyddsängel!

När jag tänker efter känns det lite lustigt att min bror, fyra år senare, föddes på precis samma datum. På nått sätt tror jag det var meningen så :)

4 kommentarer:

Tess sa...

Grattis till lillebror! Min ena son blir 10 år på måndag och det ska vi fira i helgen :)
Vad lustigt att han föddes på den dagen, det var nog någon mening med det :)
Kram

ellen sa...

KRAM TILL DEJ VÄNNEN!!! <3

Marica sa...

Kram min finfina vän <3 Jag finns här för dej - alltid!

Anonym sa...

GRATTIS lillebror!!!

Mamsen sitter där uppe och vakar över dig gumman!
*Kramas*