söndag 12 september 2010

För ganska exakt ett år sedan


För ganska exakt ett år sedan flyttade vi in i vår fina lägenhet :) Innan dess målades det, slipades, tapetserades och skruvades det lite här o var.
Det vi är mest nöjda med är nog ändå köket, se vilken skillnad det blev med lite vit färg och nya handtag :)

Nu har jag kommit på att jag vill byta ut bänkskivan mot en i trä och då samtidigt passa på att byta diskho till en med två hoar i istället.
Smart va? ;)
Tycker inte det är särskilt praktiskt med bara en!

Men tror det är ganska långt kvar tills den drömmer blir verklighet, i alla fall om ni frågar min kära sambo!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint ni har det! Me like! =)
Jag gillar din inredning överallt! :D
Kramisar

Anonym sa...

Åh vad fint ni har det! Me like! =)
Jag gillar din inredning överallt! :D
Kramisar

Familjen Lindström sa...

Åh, det är så fint! Men du, välj sten i stället! Perfekt yta att baka på (du som gillar att baka) i princip underhållsfritt och alltid lika fräscht. Trä är ändå trä... Jag är såååå nöjd med våran stenskiva som vi, trots att vi bytt kök, haft i 11 år nu!

Kram

PS. Maken på väg hem, mitt liv som gräsänka är över för denna gång. Och jag överlevde ;) hihi

Sandra sa...

Hihi :)
Aa :) Ska på visningen på tisdag, ser lite litet ut utanpå men hoppas det ser större ut när vi kommer in :D Aa blir här i Karlsborg :)

kramis

Emilias sa...

Malin:
Tack för tipset, har faktiskt funderat på sten jag med... du har nog väldigt rätt med underhållet!
Tål att tänkas på :)
Kraam