onsdag 29 september 2010

Känt mig helt borta

Vilken TUR att Alice gick vidare igår så jag kan fortsätta kolla på Idol ;)

Börjar inte förens 1015 idag, det är såå skönt att ta det lugnt på morgonen. Nästan så man glömmer att man ska iväg ;) Egentligen borde väl lite kurslitteratur åka fram.. men det är så mycket som man borde. Borde städa, diska o bädda med ;)

Har känt mig helt borta med så mycket den här terminen, vad vi ska läsa till de olika föreläsningarna och så vidare... Förstår inte vad som har hänt med mig. För mycket annat som snurrar i mitt huvud antar jag, svårt att koncentrera mig!

På något sätt så går allt ändå, på något sätt. Måste ju läsa till uppgifterna sen så i slutändan blir nog allt läst ändå...
Man kan ju inte vara på topp jämt... ;)

1 kommentar:

Therese sa...

Skönt med en soft start på dagen!
Min lilla tjeje fyller tre i början av februari, så hon är i en härlig ålder just nu med många funderingar :-D