torsdag 16 september 2010

Höstmys

Skapade ljuslyckor av mina Marimekko skålar, tycker det blev jättefint!
Det bästa med hösten är väl ändå att tända massa ljus, krypa upp i soffan med älsklingen, äta nått smaskigt o bara mysa!

Vad tycker ni är det bästa med hösten? :)

Ikväll blev det räkor, ägg, avokado, cream fraische röra och ägg till kvällsmat :) Mumsigt!
Idol också såklart, visst är det bättre än någonsin i år?
Det tycker jag!

Ska kika lite på partiledardebatten tror jag, man vet ju aldrig vem som friar ikväll ;)

12 kommentarer:

Tess sa...

Härligt det såg ut och vad gott det lät!
Det bästa med hösten är alla vackra färger, den klara luften och att man kan tända massa ljus inne :)
Kram

Jess sa...

Gillar ljuslyktorna!!

Fröken Ellinor sa...

Jag gillar exakt samma som dig, så mysigt. Hahahha ja, det kan ju vara någon politiker som frågar the fråga ;-)

Kram

Familjen Lindström sa...

Åh vad gott det ser ut! Vad är det för cream fraiche-sås du har gjort?

Familjen Lindström sa...

Åh vad gott det ser ut! Vad är det för cream fraiche-sås du har gjort?

Familjen Lindström sa...

Glömde ju nämna dina fina ljuslyktor! Men är det inte Iitala skålar eller är jag helt fel ute? Ser ut som mina jag har från Iitala ;) Spelar roll, fint blev det i alla fall :)

Familjen Lindström sa...

Glömde ju nämna dina fina ljuslyktor! Men är det inte Iitala skålar eller är jag helt fel ute? Ser ut som mina jag har från Iitala ;) Spelar roll, fint blev det i alla fall :)

Familjen Lindström sa...

Varför publiceras alla mina kommentarer två gånger? Störigt! ;)
KRAM!

Emilias sa...

Malin: Yes, det är likadana skålar från Iitala som du har :)

Jag blandade cream fraiche, lite majonnäs, dill, citronsaft o lite salt ;) Gott o lätt!!

Vet inte varför det blir dubbla kommentarer, kneeepigt!

KRAM

Emilia sa...

Mmmm, det där är ju såååå gottigt :)
Har pratat skaldjur hela dagen idag, och nu när jag fick se din tallrik så blir man ju lite lagom sugen, :) och inget har man hemma :(
Ha det gott
Kramar

Familjen Lindström sa...

Blev lite förvirrade där ett tag för det står Marimekko skålar och tänkte, oj vad de var lika Iitalas ;)

Ska testa med creme fraiche! Ser grymt gott ut!!!

Emilias sa...

Tror dom heter Marimekko men är från Iitala eller något sånt ;) det är samma sak i alla fall!! ;)