fredag 24 september 2010

Första gången



Det är en stor dag idag, jag har nämligen blivit av och ska bli av med oskulden,
Macarons-oskulden och Ben & Jerry´s-oskulden såklart ;)

Och vad tyckte jag då?!
Just den där Macaronen (säger man så) var väl sådär, var någon nötfyllning inuti som jag inte gillade. Men annars var det en kaka helt i min smak, väldigt söt och lagom stor. Så med andra fyllningar tror jag att det är en höjdare!

Ben & Jerry´s betyget kommer sen, måste ju smaka först. Men det får bli ikväll, till fredagsmyset!

Hur fredagsmyser ni ikväll?

4 kommentarer:

Tess sa...

Tack för gratulationen, fast det är min mamma som fyller år inte jag! :)
Jag har bakat Macaroner, det var svårt som attan men dom blev supergoa!
Här blir det mys i soffan med barnen, lite chips, idol och ett glas vin till mamman och pappan :)
Kram

Jess sa...

Macarons är nog mer en fröjd för ögat, fast jag kan fortfarande övertygas! ;)
Ben och Jerrys är god, men lite dyr tycker jag.
OJ, vad negativ jag lät det var inte meningen! :)

Petra sa...

MUMS!

Anonym sa...

Men du måste smaka en annan Ben & Jerry också, för Hägen-Dasz strawberry cheesecake är godare än B&J!

Smaka någon med choklad!! Macadamia till exempel! ;)

Kramis