torsdag 30 september 2010

Vardagslyx


Igår gjorde vi nått som man borde göra myyycket oftare! Bjöd hem två kompisar på en vardagskväll för lite taco och äppelpaj -vardagslyx helt enkel :)
Mysigt var det!
Blev min första egengjorda äppelpaj i år. 
MUMS!

Uppe med tuppen idag, ska till praktiken. Idag är det frost ute, huu! 
Vad ska man ha på sig?! Har ju inte lust att ta fram vinterjackan än...

Måste bara berätta! Idag var det en insändare i tidningen som drog precis samma paralleller som jag gjorde mellan detta beteende och SD:s intåg i riksdagen. Kanske borde skrivit insändaren själv ;) 

5 kommentarer:

Therese sa...

Åh vad mysigt det lät! Sjukhusmaten är allt annat än upphetsande kan jag meddela ;)
Tack för dina fina kommentarer hos mig!
Kramar

Kikan sa...

Åh vad mysigt! Mer vardagslyx åt folket! :) Kram Kikan

Marica sa...

Ha ha jag tänkte verkligen på dej när jag läste insändaren :)
Vardagslyx är finfint det! Mumma!
Kram min favvo!

Marie-Louise sa...

Å vad gott :) jag ska nog gå och ta mig en bit äppelpaj, jag bakade en igår :)

Unknown sa...

Känner riktigt doften av kanel ända hit.... själv har jag bakat kanelbullar idag..

Fredagsmys på er!
:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*