torsdag 9 september 2010

Thats my thing

Mina godingar!

Spinnade ikväll igen, den här gången 60 minuter. Gick huuur bra som helst så känner mig riktigt stolt över mig själv ;) Mitt mål var att klara passet med nöd o näppe, men jag hade nog kunna köra minst 15 min till!
Känns som spinning är något för mig :)

Annars har jag en sådär kväll, dont like!
Har i alla fall myst framför Idol med mitt hjärta och pratat lite med mina fina syskon i telefon, DET har varit bra!

Ska förbereda inför imorgon lite, Rikards syster med familj kommer på lunch imorgon. Slutar skolan tolv o dom kommer halv ett så bra att förbereda så mycket som möjligt!

2 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Åh, vad ska du bjuda på för gott?! :P

För mig blir det middag på Ikea ikväll :D maken borta så vi ska åka dit ett gäng med alla våra barn, kul fredagsnöje ;)

Kram

Emilias sa...

Ska bjuda på Medelhavsbiffar med färsk pasta, recept från Arla som blivit vår favvo här hemma :)

Ikea middag o Ikea rundor är alltid trevliga :D
Kraam