tisdag 14 september 2010

Dra ner trosorna, annars skjuter jag


Lite köksinspiration

-Upp med händerna o dra ner trosorna annars skjuter jag, skrek en unge till mig ute på skolgården idag.
Trodde jag hörde fel... men man såg klart o tydligt i hans ansikte att han inte menade så grovt som det lät ;)
Ungar ungar!

Det gick bra att jobba :) 47 ungar har dom på den fritidsavdelningen, jisses. Högt tempo var det kan jag lova, som tur är var ju inte alla där idag..

Har kikat på två avsnitt av Entourage nu o om en timme ska jag iväg till Marika o titta på Idol o äta äpplepaj med tjejerna, mys!!

2 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Ja, det är nog tyvärr en vanlig syn med väldigt mycket barn på fritids.

Härligt med tjejnys såhär på en tisdag, hoppas ni har det toppen. Å Äpplepaj..mumma!!!

Imorgon ska jag på tjejfika på ett nytt fik i stan. Myspys!

Fröken Ellinor sa...

Hahahhaha men herregud säger man så? Förstår att du trodde att du hörde fel.

47 styck? Ooops det var en hel del, visst alla kanske inte är där men de är ju inskrivna. Det måste vara oerhört slitigt egentligen att hålla reda på alla... Men kul att det gick fint.

Tv ja, det har jag nästan glömt bort vad det är...Kram kram