onsdag 15 september 2010

Regnbåge

Kolla vilken härlig regnbåge jag möttes av när jag gick ut från gymmet :) Syns inte på bilden, men den var hel. Får man önska sig något då eller hur är det? Jag kanske bara hittar på det ;)

Efter ett skönt spinningpass (I love it) ska det bli skönt med en dusch, lite kesoplättar och Idol!
Rikard prata nått om daladerby i hockey, men jag låtsades inte höra ;)

Förresten, om ni undrar! Grammatiken klarnade liiiiiite idag i alla fall, men än är det mycket kvar, tjohoooo!

5 kommentarer:

Maria sa...

Sköönt! Du, kan du inte lägga ut receptet på kesoplättarna? Nu, idol! Puss

Tess sa...

Klart du ska önska dig något. Har aldrig hört talas om att man ska det utan att det ska finnas en skatt vid regnbågens slut och jag vet att man ska önska sig något när man ser ett stjärnfall :) Men skit samma känner jag, önska på du ;)
Ha en fin kväll!
Kram

Familjen Lindström sa...

Haha vad söt du är! Håller med föregående, det ska finnas en skatt där regnbågen slutar, men som sagt, önska på du ;)
Kram

Emilias sa...

Jag önskade mig massa saker i alla fall, tyckte jag var värd det. Hihi!

Kram

Fröken Ellinor sa...

Härligt att det gick bra. VI har haft regnbåge två gånger idag och det är väl skatter och önskningar inblandade. ;-) Vi säger så! Kram