onsdag 22 september 2010

Shoppingsugen

Surfar runt på massa inredningssidor o kikar, det finns så otroligt mycket fint! Både i möbelväg och mycket småplock.
Jag är jättenöjd med de möbler som vi köpte när vi flyttade in i nya lägenheten (kika här om du vill se) men man blir ju så sugen på att byta ut en del... kommer ju nytt hela tiden :)

Tro det eller ej, men dagens föreläsningar var riktigt intressanta (i alla fall om man jämför med förra veckans). Mer fokus på språkets variation och textuppbyggnad idag än ren grammatik.
Det gillas!

Nu gäller det bara att hitta motivation till att plugga, hallåå hallåå? ;)

6 kommentarer:

Marica sa...

Ja Dagen var tusen ggr bättre än jag förväntat mej :)
Alltid kul att köpa nytt... jag håller på o bearbetar min man att tapetsera om köket och det går fint bara lite eller mycket tid som skulle behövas oxå... Funderar på nästa helg.. ha ha jag är så duktig o snäll som planerar för till honom ;)
KramKram min underbara vän!

Tess sa...

Hade jag varit rik hade jag förmodligen shoppat ihjäl mig! Det finns ju så himla mycket fint!!!:)
Kram

Familjen Lindström sa...

Sorry att jag varit lat o inte orkat kommentera på sistone ;)

Jag är mer shoppingsugen på kläder just nu :D jobbar på Söder i morgon o då brukar det bli en lite sväng på stan i samband med lunch.

Kram på dig!

Emilias sa...

Ja, Malin jag har saknat dina kommentarer :) kläder är inte helt fel det heller, men just nu är jag grymt sugen på matteusporslin, hihi. Du får skriva o berätta om du hittat några kläder sen :) kramkram

Familjen Lindström sa...

Lovar skärpa till mig ;) återkommer i morgon absolut!
Kram

Fröken Ellinor sa...

DET lät än mer intressant. Tack för komplimangen om bilden, jag lyckades få en bra bild för en gångs skull ;-) Kram