söndag 26 september 2010

Pluggtips?

Nej, det ser inte ut att bli nått pluggande gjort idag heller. Känner mig helt makalös som lyckas skjuta det framför mig ännu en dag... 
Har tenta den 28 oktober, jag VILL slippa göra omtenta så bara MÅSTE klara den...
Men för att göra det måste jag ju läsa också ;) Lätt ekvation!

Den där jäkla grammatiken tar emot alltså, svårt och tråkigt är var det är -svår ekvation!
Har ni, goa där ute, några tips för att komma i gång o plugga i sådana situationer?
Tar emot allt jag kan få!

4 kommentarer:

Inga sa...

Se till o bli lite uppassad och sätt på bra musik att plugga till. Lek svensk Hollywoodfru som bara ska förkovra sig lite för skojs skull ...:)

Petra sa...

Har tyvärr inga heta tips. Önskar dig lycka till att du kommer igång.

Tess sa...

Har inga tips på lager! Jag tyckte det var så kul att plugga förra året så jag körde liksom bara på i ren glädje! :)
Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Ja du min vän... Jag känner igen problemet. Jag kommer ihåg själv att dom dagarna (tyvärr alldeles för ofta) fanns. Mitt tips är att slappna av och jag tror på att huvudet "säger ifrån" när den känner sig redo. Jag hade lättare för att läsa intensivt i en kort period istället för att dra ut på det. Men alla är vi olika...

Kram och lycka till!! Du kommer att fixa det galant!