tisdag 7 september 2010

Nya fina kläder


Här kommer lite bilder på tre utav plaggen jag köpte :)
Älskar det översta klänningen till vänster, den är från märket Soaked in Luxury. Lär absolut bli fler kläder därifrån!!

Skickade tillbaka två tröjor och ett par byxor som var för små. Men nya byxor är på väg så det blir nog bra :)
(byxor behövs eftersom ännu ett par jeans har spruckit på insidan av låren, varför varför gör dom alltid det??)

Fotboll på tven, tänker på min farbror som är där o ser det live. Vilken stämning det måste vara :)

4 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hej Emilia! Jag såg din kommentar precis, tack :) Drömmer man tillräckligt mycket så går nog drömmarna i uppfyllelse. Det gjorde det i alla fall för mig!

MIN LYCKA ♥ sa...

Bra klädmärkestips!

Jag hittade en knapp inne på blogger som heter statistik. Där fanns det en massa kul... Knappen är jättestor och jag förstår inte hur jag missat detta innan...!

Gokväll!

Familjen Lindström sa...

Åhhhh! Nu måste jag ut och beställa!!! Vad mycket fint! :) Eller så sparar jag mig till Sde, men det är ju såååå långt dit ;)

Kram

Charlotte sa...

De spricker där för mig också ;) Det är för att när man går så skaver låren emot varandra och i längden så slits jeansen... Jag gillar det inte! ;)

KRAM