måndag 27 september 2010

Baka istället för att plugga


Bakning pågår

Nej, det här med pluggandet gick inte så bra idag heller. Tycker ju egentligen ämnet är ganska roligt så det är konstigt att jag inte kommer igång..

Nåja, för att skingra massa tankar tog jag tag i lite bakande istället.
Ni som läst min blogg ett tag vet att jag ÄLSKAR att baka. Men med en GI-inspirerad kost ryms ingen bakning :( såå tråkigt!
Men idag sket jag i det helt enkelt. Tekakor (mest till Rikard) och Hallongrottor (mest till mig) blir det! Hallongrottorna är i ugnen nu och jag bara väntar på att doften av nybakat ska infinna sig!

Summan av kardemumman: Baka är mycket roligare än att plugga! Eller hur?

3 kommentarer:

Tess sa...

Absolut! Mycket roligare! Jag älskar också att baka :)
Mumsigt det ser ut!
Kram

Familjen Lindström sa...

Det är klart det är mycket roligare att baka,,, baka är mycket roligare än det mesta ;)
Jag har också bakat i kväll. Morotskaka och kärleksmums :P
Kram

Emilias sa...

Malin: Åh så gott, det riktigt vattnas i munnen på mig! Ska ta mig en hallongrotta o se lite på tv innan det är dags för sängen :)
Kram på dig