onsdag 22 september 2010

Underbara onsdag... hm

Bjuder på en bild på min älskling, han gör mig så glad!

Då var det dags ingen... för en underbar onsdag i grammatikens tecken.
Lyssna på detta:
Föreläsningar om grammatik 8-17.

Låter inte så kul va?? ;)
Man tycker ju ändå att de skulle kunna sprida ut det liiiite i alla fall, sånna här långa dagar bidrar inte till att motivationen höjs precis!

Somnade 22 igår o sov som en stock till klockan 7. Antar att jag behövde det!
När till o med Rikard påpekade att jag såg trött ut igår, DÅ är det illa ;)

2 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Oj det var en lång lektion om ett tungt ämne. Hoppas allt går bra!! det gäller att ha tankarna på plats;)

Kram Marika

Fröken Ellinor sa...

Det är lustigt, har hört att många lärosäten (jkpg, GBG, Borås, Sundsvall etc) alltid kör sådana masodantpass i grammatikkurserna. Förstår inte varför då ämnent är så tungt.

Tack tjejen, Nora mår mycket bättre idag och den nya maten gjorde susen. Phu.

Kramar