lördag 18 september 2010

Dansfeber -nejtack

Tittade lite på Dansfeber ikväll. Vilket dåligt program! Trots att det egentligen är ganska stora namn som medverkar känns det oseriöst, rörigt och utan hjärta...
Nej tv4, inga fler säsonger av det skräpet!!

Något annat tv4 är bättre på är program inför valet. Tycker faktiskt dom slår SVT med hästlängder, undrar om det kan vara Jidhe ;)
Ska bli spännande att se vem som vinner imorgon!

Har haft en sådär dag, känner mig så himla instabil ibland...
Hoppas på att det ska gå över snart!!

3 kommentarer:

Tess sa...

Hej vännen! Visst suger det! Inget vi tittar på här inte! I bakgrunden står Notting Hill på här nu. Så söt film tycker jag. Dessutom har jag varit mycket i Notting Hill och då blir det ju liksom extra kul!
Hur är det med dig egentligen? Ny läsare som jag är blir jag lite förvirrad...och nyfiken...
Kramar

Tess sa...

Ok, tack för ditt svar. Håller alla tummar för att du får en bra dag i morgon då.
Bloggar och bloggkommentarer lättar alltid upp mig om det känns tungt någon dag av någon anledning.
Man har verkligen fått många härliga vänner genom bloggen!
Kram

Charlotte sa...

Ja visst är dansfeber sämst! Såg ett program för några veckor sedan och jag kunde inte titta klart! Rörigt och ogenomtänkt som tusan..