söndag 26 september 2010

Söndagsmornar är bland det bästa


Söndagsmornar är bland det bästa på helgen :) Man kan ligga o dra sig, äta frukost läänge o bara ta det lugnt! Tyvärr brukar söndagen övergå i mer eller mindre söndagsångest, det gillar jag inte!

Bäddade med våra nya kuddar idag. Något jag är lite extra såld på är bäddade sängar i inredningtidningar eller på nätet (har skrivit om det förut, flera gånger). Det ser alltid såå mysigt ut med massa massa kuddar, täcken och överkast. Kan väl inte påstå att jag fick till det lika fint, men nästan kanske, hihi!

Ska alldeles snart åka o träna o i eftermiddag blir det nog röj på vinden, kuljul, men välbehövligt!

3 kommentarer:

Marica sa...

Inte ord om plugga, det gillar jag så det inte bara är jag som inte har tid till det ;) Jag orkar verkligen inte idag.. nya tag imorgon! KramKram <3

Familjen Lindström sa...

Vi har samma färger i vårat sovrum!!! Också en ek-gavel och plommonlila/lila sängkläder :) vilken bra smak vi har ;)

Såg på Hemtex att de fått in superfina påslakan i just våra färger! Är såååå sugen! Får nog bli som lite kompensation i helgen, Kenneth börjar sin utbildning i morgon, i princip 6 veckor som ensamstående med tre barn :S men han är ju hemma på helgerna i alla fall!
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll, utan ångest!!!
Kram

Emilias sa...

Malin: åh vad roligt =) jag gillar den färgkombinationen jättemycket!!
Måste spana in de där lakanen :)

Oj, det lät lite kämpigt att han ska vara borta så mycket :( Då får ni rå om varandra ordentligt på helgerna!!

Kramkram

Marica: Nej du, har inte öppnat en bok på heeela helgen :( Ångest på hög nivå!!

Kraam min fina <3