måndag 27 september 2010

Pluggmåndag

Jag har haft spänninghuvudvärk i säkert fyra dagar i sträck nu, är så förbannat trött på det!! Ingenting hjälper heller, inte någon längre stund i alla fall...
Vad gör man?

Blandat med oförståelig trötthet är detta ingen höjdare...
Hade tänkt åka till praktiken idag men bestämde mig för att stanna hemma i hopp om att få lite plugg gjort.
Hur tror ni det går? ;)

Målet idag är i alla fall att förstå exakt vad subjekt, predikat och objekt är... Ibland känns det busenkelt o väldigt självklart. Tyvärr kastas det om ganska fort till att ibland vara jättesvårt.
Är det någon som är bra på sånt därute??

3 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas det går bra att plugga och att du slipper huvudvärken <3

Marie-Louise sa...

Nej tyvärr har jag inga tips. Själv sitter jag med hemtenta och river mitt hår...

Tess sa...

Nja...
Hoppas huvudvärken släpper!
Kram