måndag 20 september 2010

Laddar för spinning

Trodde inte blomman på hibiskusen skulle slå ut mer, men det gjorde den :) såå fin!
Tyvärr verkar det inte som det kommer någon mer...

Har pluggat lite (kors i taket), tittat på Entourage med älsklingen och nu laddar jag för fullt för ett 75 minuters spinningpass på gymmet. Vet inte vad jag har gett mig in på riktigt, kommer nog känna mig grymt nöjd med mig själv om jag klarar det!

Angående valet förresten, kan verkligen inte förstå hur SD kom in i riksdagen?? Hur tänker folk?
Och ja, det verkar som vi får Reinfeldt några år till... no comment about that ;)

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Nä, inga mer kommentarer kring det ;-) hon sover oftast väldigt bra (peppar peppar) och äter och sover med 3-4 timmars mellanrum. Men hon har fått lite ont i magen av ersättningen och det kan tydligen bli lätt så. Därför var hon lite gnällig i natt.

Kram