fredag 23 december 2011

Dan före dopparendagen

Tycker jättemycket om mitt gamla fönster som har suttit på mormor och morfars hus.
Dan före dopparedagen. Hjälp vad tiden har gått...

På schemat idag står lite jobb, lunch på stan med sambon, handling, julklappinslagning, brödbak, god mat och bingolotto. 
Blir en mysig dag innan dagen! 

Fick en bra tidig julklapp igår, godkänt i en av kurserna jag läst i höst. Nu är det "bara" examineringen av examensarbetet kvar, 11 januari är det dags. Sen, kära vänner, har jag min lärarexamen. GALET!

9 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Grattis!!!! Det var nog den bästa presenten du kunde få, skön känsla. Idag ska vi med ta det lugnt o mysa med pappa o bror med respektive och äta gott o bada tunna! Gott!! Ha en superbra jul, jag ska ta det lugnt o äta;0) nu står julgodis på schema som ska bli små julklappar! KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Tack tack tack!!!!! Gulle dej!!!! Den finaste presenten iår;)) hjärtat ska få hänga längst fram i granen, bilder kommer!!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Åh ett stort grattis. Vilken härlig julklapp. Måste kännas så bra varje gång man hör ordet "godkänd" :)

Här är vi inge stressade alls. Vi går här hemma (fortfarande i morgonrock då lilleman sov till 9:30) och väntar på att pappan ska komma hem.
Dricker lite kaffe, bloggar lite..
Till kvällen ska vi till mamma och pappa och spela bingolotto.
Micke undrade hur jag skulle klara av att titta på "Uppesittarkväll" som går och lägger sig så tidigt :P
Hehe! Det undrar jag med, men det ska nog gå!

Kanske jag ska ta och hoppa ur morgonrocken nu. Och borsta gaddarna. Dags att ta tag i denna dag!

ÖNSKAR DIG OCH R EN RIKTIGT GOD JUL!
Så glad att fått lära känna dig..

STOR kram!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Grattis!!

Jag gillar också ditt fönster. :)

GOD JUL!

Unknown sa...

Hej gumman låter som en mysig dag. Grattis va skönt o få reda på de så har innan jul:). Ska bli roligt o ses imorrn. Se hur dom små reagerar me tomten, kan bli hur som helst... Hälsa o Ha en mysig kväll så ses vi imorrn. Kramar

Vardaxlyx sa...

STORT grattis =)
Önskar dig en kanon trevlig jul!
Kramkram

Anonym sa...

God jul och grattis.
Äntligen ledig 3 dagar från jobbet, ska bli skönt att få vara med nära och kära.
Ha en god helg du med.
Kram Marie

Madeleine Berglund sa...

Du är så duktig!

TACK, GOD JUL TILL DIG OCKSÅ!
Kram MAdde

Jannie sa...

Å vad roligt vännen!
Stort grattis!KRAM