söndag 11 december 2011

Sneak peak på tapeten


Här kommer lite sneak peak från sovrummet. Åh vad nöjd jag är!! Med tapeten såklart, men kanske mest över hur bra det gick att tapetsera, första gången jag gör det ordentligt... 
Nu återstår det roligaste av allt, att möblera! Men vill vänta lite med att ställa saker mot väggen innan den torkat ordentligt... 

Nu är vi heeelt slut. Lite mat i magen och en promenad ligger högst upp på prio-listan just nu. Nummer två är en dusch, haha.

Ni har väl inte missat min utlottning?! 

11 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Va duktiga ni är, blev super snyggt. Kan tänka mig att sänggaveln kommer bli perfekt mot den tapeten:). Nu blir de lättare o hitta på julklapp till er;). Nu får ni ta en välförtjänt fortsatt lugn tredje advent! Kramar fr mig o tjejerna

Unknown sa...

Hej! Va duktiga ni är, blev super snyggt. Kan tänka mig att sänggaveln kommer bli perfekt mot den tapeten:). Nu blir de lättare o hitta på julklapp till er;). Nu får ni ta en välförtjänt fortsatt lugn tredje advent! Kramar fr mig o tjejerna

Marika sa...

Jättesnyggt!!! Ni är väl värda en lång promenad arter allt slit. Kram

Anna sa...

Åhh, så fint det kommer bli! Roligt att det gick så bra med tapetseringen också! Annars är ju det lätt en källa till bråk ;)

Mumsigt med skurna pepparkakor!
Ha nu en finfin vecka!

Gaymasen sa...

Skeeetasnyggt! :-)

Och ja. Ibland kan jag komma på mig själv sitta och släta ut och göra smöret fint, men sen hackar jag sönder det igen. Det är ju bara smör. Ska ner i magen, liksom. Men nog så irriterande, ibland. ;-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godkväll!!

Nu har vi gjort kväll här hemma. Jag sitter och kollar runt i bloggvärlden samtidigt som jag kollar på Scream 4. Hehe vilken skit film!

Jag behöver inte säga att det blev fint i sovrummet eftersom du vet att jag älskar tapeten! Den blev lika snygg hos er som hos oss :)
Gick det bra? Var det svårt?
Man brukar ju få blodad tand när man börjat och vill tapetsera fler rum.

Har ni hunnit med något annat idag?

Hur ser din vecka ut?
Tänk, snart är det jul!!!! Kramisar

Vardaxlyx sa...

Det kommer att bli JÄTTE fint när det är klart =)
Kramkram

Anonym sa...

Roligt att det gick så bra :) Det ser jättefint ut! Kram MM

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Åh vad fint det blir! Det är ju så skoj att ändra om! :)
Kramis

Ps - Jaaaa synd att vi missade varandra på gymmet, jag lovar att tjoa till om jag ser dig i veckan! ;)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Nu är måndagen här!
Micke är på arbetet, Nenya sover, Svante ligger i babygymmet och jag sitter här med mitt kaffe och kollar bloggvärlden. Det är tur att allt är som det ska vara ;)

Lucia fikat var som vanligt både trevligt och mysigt. Stella är ju en så söt lucia. Och Ann-Sofies bakverk slår det mesta :)

Jag är imponerad av er. Med tapetseringen. Jag håller nämligen med din morfar. Jag och M skulle inte ha klarat av det. M är nämligen så pet noga så jag blir tokig.
På fredag firar vi 4 år tillsammans.
Hur länge har ni varit tillsammans?

Min vecka blir lugn. På onsdag ska jag på jul frukost på jobbet. Annars har vi inget planerat. Skulle behöva fixa några julklappar till Mickes systers tjejer och till min brors dotter. Se om jag och Svante tar en shoppingtur igen i veckan.
Kanske ska ta och julpynta lite. Måste bara få ner jullådan från vinden.
Idag jobbar Micke kväll. Så himla tråkigt! Kommer inte hem försen sent. Vet inte riktigt vad jag och S ska hitta på för att få dagen att gå.

Är du nöjd med piffet av ert sovrum?
Eller du kanske inte är färdig? Du kanske är som en annan, blir aldrig klar ;)

Ha en mysig morgon! Kramar!

Anonym sa...

Hejsan,
vilken fin tapet! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela