fredag 2 december 2011

Underbara fredag

Hemtentan är klar, uppsatsen kan definitivt vila över helgen och jag är glad. Jag känner ett nytt lugn inom mig, det ska nog banne mig gå vägen den här gången också!

Strosade runt på Maxi, sneglade mot bokavdelningen och plötsligt kom jag på att jag nu faktiskt har tid att läsa. Läsa helt vanliga skönlitterära böcker, vilken känsla!! Sophie Kinsellas nya bok i Shopaholic-serien har precis kommit ut på pocket, den fick följa med mig hem. 
Så nu vet ni vad jag ska göra i helgen, läsa och frossa i apelsiner!

Träning snart, sen god mat och mys i soffan med bästa sambon. Underbar fredag!
Hoppas ni fina har det bra!

5 kommentarer:

Marica sa...

Härligt vännen <3 Jag har läst senaste Liza marklund i veckan :) Underbart!!! Jag läser tentan om o om igen... men antar att jag oxå är klar eller inte ;) Nu tacos :) Puss o Kram o du fy sjutton vad vi är bra!!!!!

Anonym sa...

Härlig tid just nu med de goda apelsinerna!
Låter härligt med en helg med bara läsning och lugnt...kanske ska ta efter lite ;-)

Önskar dig en underbar helg och 2:a Advent

Kramar,
Yllet

Vardaxlyx sa...

Hej!
Tack såå mycket för din kommentar. Vilken härlig blogg du har! Kommer definitivt att besöka dig =D
Kramkram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gooodmorgon!

Här har man nu varit uppe i 3 timmar redan.
Är du vaken?

Kraam!!

Therese sa...

Så bra att allt är under kontroll, passa på att njuta isf <3 KRAM