måndag 12 december 2011

Ett nytt kliv ut i livet

Glad glad glad
ÄNTLIGEN kan jag berätta för er; jag har FÅTT JOBB!!! Har haft ett muntligt avtal i typ en månad men idag blev pappren påskrivna. Minns ni intervjun jag var på, det jobbet fick jag. Min handledare på min praktik ska ha barn nu i december och i samma veva som jag fick det andra jobbet frågade min praktikplats om jag ville stanna kvar där på hennes grav-vik. Och eftersom jag känner barnen och stormtrivs med personalen så fick det bli så. Så jag chansade lite och tackade nej till det andra jobbet. 

Har varit lite ovisst ett tag när inte pappren varit påskrivna, trots muntligt avtal. Men nu kan jag andas ut!!! Gjorde första dagen idag, trots att mitt vik inte börjar förens 1 janurai. 
Ett nytt kliv ut i livet...
Jag är så GLAD!!!

Sista köret utlottningen hörrni! Ni har tills ikväll på er, imorgon drar jag en vinnare!
Håll även utkik efter min andra utlottningen som jag kar i samarbete med Sköna Rum, den kommer imorgon.

13 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

ÅÅÅÅ GRATTIS! Va härligt. Då har du all anledning att vara glad!

Kram Amanda

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

GRATTIS!! Jätteskoj!! :)
När börjar ni jobba? Efter jul? Galet vad tiden går fort! :)
Kramisar

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Åh, så roligt för dig, GRATTIS!! Ibland lönar det sig att ha lite is i magen. :)

Så fin tapeten i sovrummet ser ut! Ska bli roligt att se det färdiga resultatet.

Kramar Johanna

Lola sa...

Stort grattis!! Så roligt det är när saker går i lås! Jag börjar också ett nytt jobb 1 jan, men har tjuvstartat lite jag med =)
/Lola

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Vad spännande att snart vara klara när ni hållt på så länge! :) Och jätteskoj med arbetet! :) Jag hoppas att du kommer att toktrivas där :)
Kramisar

Sara, mamma till Charlie sa...

Vad härligt, då kan jag säga grattis officiellt nu då :D GRATTIS!!!

Kommer bli toppen, nu är du ju där precis vilken dag som helst :D KRAM!

Kia sa...

Grattis vad kul och skönt att ha det avklarat!! Det kommer gå jätte bra.

Har ni eran snö kvar??

Kram Kia

Pyttianna sa...

Grattis vad roligt! ;)

Kram kram

Anonym sa...

Oh GRATTIS!! SÅ roligt! JAg minns själv glädjen över att ha sitt första riktiga jobb :-).
Vilken härlig jul du kommer ha nu med allt klart för en kanonstart på 2012!

Tapeten sen jätte fin ut. Riktigt spänd på att få se det färdiga resultatet :-)

Stora grattiskramar från mig,
Yllet

Vardaxlyx sa...

STORT grattis!
Massa varma lucia kramar till dig

Liza sa...

Grattis till jobbet!
Såå kul att jobba på förskola!
Va fint det blev med tapeten o kakorna ser ljuvligt goda ut!

Ha en fin dag!

Kramar Liza

Jannie sa...

Åh vad fantstiskt roligt!
Det var du verkligen värd!
Massor med grattis från oss!KRAMAR

Ellen. sa...

Massa grattis till min duktiga vän å klasskompis :) SÅ himla kuL!!! Stor grattiskram!!