lördag 31 december 2011

Happy new year

Sista dagen på det här året... Vi ser fram emot en trevlig kväll med fina vänner! 
Gjorde klart nyårsdukningen redan igår kväll, vitt, silver och lite rött fick den gå i i år.
 Duken, som egentligen är ett lakan, är från min mamma. Tycker den är så fin med sin spetskant! 
Tio personer är vi som ska sitta här och äta gott tillsammans ikväll, några till ansluter senare. Innan det har vi lite att ordna med. Men först blir det en långpromenad i det härliga soliga och frostiga vädret!

Jag vill önska Er alla fina därute en riktigt bra dag och ett GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Duken är väldigt fin, den får du vara rädd om. Då blir det rödvinsförbud ikväll;=)

KRAM, hoppas ni får en superbra dag och kväll!

Snäckskalsdalen. sa...

Du har dukat jättevackert och duken är så fin, så fin! Ha alla dom där grejerna redo, saltet och ofärgat papper osv för rödvinsfläckarna......
Det är lugnt med lyktvinsten, jag har något att se fram emot alla dom där dagarna som kommer sen....
Gott Nytt År,
Agneta kram

Marica sa...

Å vad fint!!
Jag hoppas du får en mysig o trevlig kväll! Vi hörs om en stund!
Kram min älskade vän!

GOTT NYTT ÅR!!
Det kommer bli ett bra år - tråkigt bara att vi inte kommer ses så ofta, jag har ju vant mig vid att alltia ha dig vid min sida <3

Unknown sa...

Hej tjejen!
Vilken fin middagsdukning du har gjort!
Ett riktigt gott nytt år till ER och ha en riktigt härlig kväll.
Stor kram till er från oss alla här i Hjo.

Vi i Villa Ville kulla sa...

Härlig dukning och jättefint lakan söta du!!!!Önskar dej ett riktigt fint nytt 2012 söta du!!!
Kramar Lotta

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Härlig årskrönika du har gjort! Visst är det härligt att ha bloggen att blicka tillbaka i, som en tjock dagbok.

Ha en trevlig nyårsafton, med så fin dukning är förutsättningarna goda! :) Gott nytt år!!

Kramar Johanna

dagdrömmar i vitt sa...

Tittar in för att önska dig ett riktigt gott nytt år<3
Kramkram<3nettan

Vardaxlyx sa...

Gott nytt år till söta dig =)
kramkram

Gaymasen sa...

Tjusigt, tjusigt. Hoppas ni hade trevligt och Gott Nytt År och god fortsättning :))