onsdag 7 december 2011

Utlottning av julsaker från SIA



I samarbete med butik Sköna Rum lottar jag ut dessa underbara julsaker från SIA. Tre julgranskulor i silver och glitter och två stora snöstjärnor kan bli dina!
För att vara med i utlottningen:

1 lott: kommentera detta inlägget.
2 lotter: kommentera detta inlägg och länka till mig med en av bilderna ovan.
Även du utan blogg kan vara med och tävla, kommentera med din mailadress.

Utlottningen pågår till och med den 12 december.
LYCKA TILL!

Har mer produkter från Sköna Rum att lotta ut men för att fler ska få chansen att vinna sprider jag ut dessa lite. Redan på luciadagen kommer en ny utlottning, så håll utkik!

25 kommentarer:

Therese sa...

Åh så fina, skulle vara jättekul att vinna! :D

therese.gunnarsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefina grejjer det där du :) Kul att du kan ordna en utlottning! Få se om jag har någon tur? :) Kram! MM

Johanna Magnusson jlmagnusson@hotmail.com sa...

Jag kikar in här lite då och då och det är alltid lika roligt att läsa och inspireras av dig! Kram!

dagdrömmar i vitt sa...

Hej söta du !!
Klart jag vill vara med!
Två lotter tack, och en med vinst, hihi
KRamkram<3netttan

Ann Dekoj P sa...

Jag har ju ingen egen finfin blogg som du men jag vill vara med!

Tar och länkar dig på facebook :)

Kram!

Sara sa...

Jag är gärna med i utlottningen!
Har ingen blogg att länka från, tyvärr.

Unknown sa...

Hej gumman! Men va roligt me utlottning:). Jag vill självklart va me o tar 2 lotter. Ja vi har nog lite mer snö än er, i mån hade de kommit här men va inget när jag kom in till stan. Självklart ska ni få va barnvakter, de tar vi tacksammt emot:). Du missa väl inte Leilas söta jul idag;)? Ha de gott o hälsa. Kram Kram

HOUSE of MANDY sa...

Åå va roligt med en tävling!
Jag vill gärna vara med :)

Kram Amanda

Ellen. sa...

åhh vad kul och fina saker :) :)

Du har verkligen en jättefin och inspirerande blogg..

jag vill såklart vara med och tävla!! =) ellen.sunesson@hotmail.com

Ha en härlig dag! KRAM.

Charlotte sa...

hej =) jag vill också vara med :)

kram på dig

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med! Två lotter, tack! :)

Kramen!

Sara, msara_@hotmail.com sa...

Åh vad fina! Jag vill gärna vinna :) Älskar den butiken!

Therese sa...

Jag ÄR GIVETVIS med då Bogge Bus udner sin sjukdag hunnit demolera flera av kulorna i granen :-/ Blev helt kär i dessa, å särskilt ekkorren. De skulle sitta som en smäck i min fian julgran ju! :-D Har tipsat/länkat för 2 lotter http://lurans.blogg.se/2011/december/en-kompensation-for-bogges-framfart.html

Och skoj med översynsbidlerna i inlägget ovan, nu fick man en helt annan känsla för er lägenhet! Alltid kul!

KRAM

Liza sa...

Åh så fina!
Jag vill gärna vara med!!
Tar 1 lott tack!

Kram Liza

Charlotte L sa...

Ursnygga! Tänk att ha dessa i fönstret där de kan glittra och inspirera både inifrån och utifrån!

Anonym sa...

Charlotte L sa...
Ursnygga! Tänk att ha dessa i fönstret där de kan glittra och inspirera både inifrån och utifrån!

Glömde epost...
charlott_larsson(at)hotmail.com

Madeleine Berglund sa...

Jag ser en uggla så jag är med och tävlar och håller tummarna som bara den. ;)
Kramis

Anna sa...

Hej! Vilket fin och välkomnade hall du visar i förra inlägget! Rummet är så härligt!

Jag tävlar mer än gärna om dessa fina vinster!

Kramen
Anna

Anonym sa...

Vilka fina grejer du får lotta ut! Självklart vill jag vara med :-).

Jag tar två lotter och håller tummarna!

Stora kramar,
Yllet

MIN LYCKA ♥ sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!!
Kram till dig! Ha en fin helg!!

Anonym sa...

Åh,vad fina saker är gärna med på utlottningen/eva

evamar sa...

Kul! Jag är gärna med men nöjer mig med en lott!

Anonym sa...

Klart att man vill vinna :=) Länkar från min blogg också....

Kinokyo sa...

Hej Emilia!
Jag vill också vara med och tävla!
Har länkat: http://whitenoice.blogspot.com/2011/12/vinn-julpynt-1212.html

Marica sa...

Jag tävlar ju gärna :) Jättefina saker!!! KramKram!

http://maricaaberg.blog.se/