lördag 3 december 2011

Mysig lördagsmorgon

Vi har haft en mysig lördagsmorgon. Man sover lite längre än tänkt, ligger kvar i sängen och drar sig lite, tofflar runt i morgonrock, tänder ljus och alla adventsljusstakar, äter frukost, äggröra, gröt och apelsin, en stor kopp te. Sambon hamnar framför tv-spelet och jag framför datorn. 

I eftermiddags ska vi iväg på kalas, svärmor har fyllt år. Men innan det blir det tapetjakt, nu bara ska vi hitta den perfekta tapeten till sovrummet!

Ha en härlig lördag vänner och tusen tack för era fina kommentarer, de värmer!

7 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Lycka till med tapetjakten ;)

Kram F

HOUSE of MANDY sa...

Jaa.. lycka till. Hoppas du hittar "den rätta" :)

Trevlig helg.
Kram Amanda

Anna sa...

Mysigt med en slapparlördag! Hoppas ni hittade en tapet ni gillar!

Vackert hem de har ni!

Vardaxlyx sa...

Jätte fint du har det! Önskar dig en kanon trevlig lördag!
Kramkram

Vikeskärs hem och ting sa...

Så fint ni har det och ser väldigt mysigt ut.
Imorgon bitti ska jag med njuta av en långfrukost och tända ljus.
Kraam

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon fina!

Men då lyckades ni ju verkligen med att finna en perfekt tapet. Den är ju så TOK-snygg. Älskar den!
Vad roligt att ni fastna för den, bra smak! :)
När drar tapetseringen igång?

Vet du, min lille pojk sov från 22 igår kväll till kl 6:30 imorse. Trodde inte att det var sant när han väckte mig och jag såg att klockan var 6:30. Fick titta på Mickes klocka också för att förstå att så var fallet.
Det var väldigt skönt faktiskt att få sova en hel natt!

Var kalaset trevligt?

Vad blir det idag då?

Kram, kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Jag är ingen morgonmänniska men när det ser så mysigt ut som hos dig kanske jag skulle försöka bli en ändå!
Agneta kram