torsdag 8 december 2011

Välkomna hem till oss



Välkomna hem till oss!



Tänkte ge er en liten inblick från hur vårt hem ser ut sett från hallen, det första man ser när man kommer in genom dörren. 

Golvet i hallen och köket la vi om förra våren, gillar när det blir enhetligt. Drömmen är att ha samma golv i hela lägenheten. Malmbyrån var från början i ek, men efter lite slipning och färg blev den vit vit vit. Den vita stolen fyndade jag på loppis för några år sedan, åh vad jag gillar den!

Det andra rummet till vänster är sovrummet. I helgen ska det äntligen tapetseras om, för tänk, vi hittade faktiskt en tapet vi ville ha förra helgen. Såklart ska ni få se!

Delta gärna i min utlottning av julsaker från SIA, ni kommer till den här!

7 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Så fint och så välstädat :)

Ja än ligger snön kvar men det ska bli varmare i helgen och regna tydligen så.. hmm.. vi får väl se.

Kram Josefin

Liza sa...

Superfint!
Och spännande med ny tapet!

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Vardaxlyx sa...

JÄTTE fint du har det!
Kramkram

Madeleine Berglund sa...

Hej Emilia!


Här är allt så himla bra. Jag har julkänsla hemma och det lunkar på fint.

Hur mår du?

Det ser jätte fint ut hemma hos dig och Rikard. Snyggt med mörkt golv tycker jag.

Jag skulle vilja åka och hälsa på Maria i början på nästa år. Det vore ju så kul att träffa dig också tycker jag. Vad tycker du? :)

Oooh, du har också ny header, gud så kul och fint! Skönt att förnya sig mellan varven.

Massa kramar till dig :)

Vikeskärs hem och ting sa...

Snyggt, det där mörka golvet känner jag igen, vi hade likadant i förra lyan. Det saknar jag, älskar mörka golv.
Ha nu en fin fredag, Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej gumman!

Fredag igen.. Härligt!
Vad har ni mer på schemat i helgen än tapetsering?

Igår gjorde vi inte mycket. Var rätt seg och trött :(

Vad blir det idag? Idol final?

Vad fint ni har hemma hos er. Verkar så mysigt! Och stilfullt..
Hoppas jag får se lyan i verkligheten någon gång.

Kramen!

MIN LYCKA ♥ sa...

Heejj!! Nu ska jag kommentera ikapp mig;) Har varit på latsidan vad gäller bloggen och haft fullt upp.
Jag blir supernyfiken på tapeten!! Er lägenhet är verkligen fin, de mörka golver är riktigt snyggt till vitt.

Nu ska jag länka till tävlingen också såklart. Fina saker från Sia och Sköna Rum.

Ska ni tapetsera klart i helgen? Blir väldigt nyfiken nu inser jag...;)

Vi ska på julbord strax, årets första.

Såg du Idol igår? Jag hejade på Robin, men när de väl började sjunga var Amanda helt klart bäst. Sicken röst!

Kram på dig!!!