tisdag 13 december 2011

Luciautlottning

Glad Lucia fina ni och TACK för era fina grattishälsningar till jobbet!
 Jag har ju i samarbete med den fina butiken Sköna Rum fått möjlighet att ordna utlottningar här i bloggen. Jätteroligt tycker jag!
Den här gången är det där här ljuslyktan med guldkronor som lottas ut. Nästan som lucias ljuskrona, passar väl bra såhär på luciadagen?! Superfin nu i jul men passar lika bra året om tycker jag.

För att vara med i utlottningen:

1 lott: Gör en kommentar i det här inlägget. 
2 lotter: Gör en kommentar i det här inlägget och länka min blogg i din blogg eller på facebook med en av bilderna ovan. Skicka gärna med länken i kommentaren.

 Har du ingen blogg kommenterar du det här inlägget och anger din mailadress.

Utlottningen pågår till och med den 21 december. 
LYCKA TILL!

18 kommentarer:

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Sköna RUM menar du va ;) *ler*
Jättefin!!

Kramisar!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Den skulle passa fint i vårt guldiga hem, en lott till mig tack!

Anonym sa...

Klart jag vill vara med den här gången också, få se om jag har någon tur. Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till arbetet! Så roligt.
Och klart jag vill vara med i utlottningen, jag länkar så det blir väl 2 lotter då! Den är underbart vacker den fina lyktan.
Agneta kram

Anonym sa...

Hejsan!! Får gratta till jobbet och den Fina Lyktan skulle passa mig väldigt bra?? Ha en bra lucia och sköt om dig. Monica

Villa Carl Larsson sa...

Då får du köpa dig en vit amaryllis :) Jag vill ha hyacinter jag men får tyvärr avstå.

GRATTIS till ditt jobb förresten. Så fantastiskt roligt. Nu öppnas en massa nya vägar. Det är toppen.

Kram Josefin

Marica sa...

Ååå den är ju jättefin! Jag är gärna med och tävlar! KramKram Marica
alfons_syster@hotmail.com

MIN LYCKA ♥ sa...

Åhh är det här jag ska kommentera;=) Ok då!;) Jag vill med tävla!

Jullovet startar nästa tordag. Jag blir ledig lite, men ska jobba i mellandagarna på fritids för att slippa ta så många dagar tjänstledigt när jag ska till florida i januari.

Kramen

Anonym sa...

Hej :) jag vill också vara med :) har delat på fejjan också ;) kram Charlotte I

Sara sa...

Jag tävlar gärna igen :) Kanske är min tur den här gången, hoppas!
msara_@hotmail.com

Vikeskärs hem och ting sa...

Oj oj, kul med utlottning, jag tar 1 lott :)
Kram kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Här är vi uppe med tuppen idag. Ska iväg till mitt jobb på julfrukost.

Ja, en förlovning vore ju på sin plats efter 4,5 år :) Du får ge han lite hintar då och då så kanske han förstår vad du vill. Hehe!
Det var någonting som var häftigt då jag och Micke började dejta. Att det kändes SÅ rätt.
Här är vi nu 4 år senare. Jag som trodde att jag skulle förbli evigt singel.
Hur träffades ni? Tycker alltid det är lika roligt att få höra hur folk träffades.

Vad ska du hitta på idag?

Igår bakade vi saffransbullar. Och åt flera stycken. Jag är hemsk när det gäller varma nybakta bullar. 3 st på rad tryckte jag i mig. Oj så gott!
Sen på kvällen var jag iväg och fick massage. En kollega till mig är massör. Idag är jag lite öm :)

Nu ska jag slurpa i mig kaffet och göra oss i ordning. Mig och lilleman!

Vi hörs senare! Kram, kram!

P.s Jag tar en lott, tack!!

ellen sa...

Vad söt den var :) Ja vill gärna vara med och tävla igen, kul med tävlingar :)

ellen.sunesson@hotmail.com

cassandra holm sa...

Hejhej! jag är med och tävlar :) länkar denna tävling på min FB under namn Cassandra Holm. Hoppas på tur! min mail Canicos@hotmail.se

Maria Emilsdotter sa...

Är gärna med jätte fin lykta att lysa upp vinterkvällarna med!
Hälsningar/Maria
Min mail:scorpion_m4@hotmail.com

Ann-Sofie sa...

Yippiii! Jag han vara med. Jag tar då två lotter och bjuder in dig till min JULTÄVLING, som avslutas samma dag.

Jul-Kramar!

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh så fin! Jag är mer än gärna med!! Älskar Sköna rum, de har precis min inredningssmak!

Vilka mysiga inlägg du har gjórt i veckan! Jag har inte haft så mycket tid framför datorn det senaste, men jag läser i kapp :)

Och stort GRATTIS till jobbet och att uppsatsen är inlämnad, det är en sådan fantastisk känsla!!


Hoppas du får en riktigt härlig julvecka Emilia!

Kramar Jennie

Anonym sa...

Hejhej! Jag vill också vara med och tävla! Jag har länkat på min facebook också. //Josefine (Charlottes syster)