onsdag 21 december 2011

Julbrev

 Igår kom ett paket på posten... 
Var gulliga Maria som var i farten och skickade julbrev. Den här fina jul-dekorationen låg i det söta paket.
TACK goa du!

Jag och Maria har skrivit till varandra i bloggvärlden i typ tre år. Jag har följt deras husbygge på Krutbruket från början. Tidigt i somras sågs vi för första gången men absolut inte sista. Måste ju åka och hälsa på henne och lilla Svante snart!
Bloggvärlden är verkligen fantastiskt, tänk så många härliga människor man träffar!

Sista dagen att delta i min Luciautlottning, glöm inte att delta!

4 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Åh va mysigt med ett litet julebrev. Man blir ju så lycklig varje gång man får ett hederligt brev, det händer ju inte så ofta nu för tiden.. iaf inte för mig :) hihi. Alla använder ju datorer för det mesta.

Ha en fin dag :)
Kram Amanda

TIDSOPTIMISTEN sa...

Paketet var "nästan" lika fint som innehållet - vad gulligt av henne ;)

Kram F

Gaymasen sa...

Åh vilket fint julkort! :-) Och ja. Bloggvärlden är fantastisk indeed.

Och jo då, ska bli gött med lite värme och bad mitt i vintern. ;-)

Trevlig Jul! :-)

Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Tänk vad många fina kompisar man får, mysigt!!