söndag 17 juni 2012

bloggträff del I


















Åh vilken härlig dag jag hade igår. Bloggträff i Örebro med tre fantastiska tjejer. Tjejer som jag helt och hållet har träffat i bloggvärlden.

Tidigt tidigt steg jag upp och mötte upp Josefin på stationen. Vi tog tåget norrut någon timma. Väl framme mötte vi Maria och Sofi. Sofi som vi träffade för allra första gången. Men tänk så naturligt det kändes. Vi kramades och skrattade som om vi setts många gånger förr.

Vi packade in oss i bilen och styrde kosan mot SMULTRONGÅRDEN. Några mil utanför Örebro. Vilket ställe. Här gick vi i flera timmar. Tittade på alla fina saker, kläder och pratade med den trevlig kvinnan som ägde stället. Fotade lite såklart. Fikade och shoppade. Att det spöregnade ute gjorde inte så mycket när man gick omkring där i värmen...

När vi kände oss nöjda åkte vi vidare hem till fina Maria. Åh vad roligt det var att få se deras hus i verkligheten... Mer mer om det senare!

Titta gärna in till tjejerna:
Maria - HÄR
Josefin - HÄR
Sofi - HÄR

och så Smultongården - HÄR
Ha en fin söndag kära ni!
Jag ska tillbringa den med min fina sambo!

KRAM

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Massa kramar till dig och tack för igår. Sååå mysigt! Hoppas du hade en trevlig kväll sen också.

Men se här.. jag bloggar för ovanlighetens skull hehe.

KRAM igen /Josefin

jenny sa...

Trevlig blogg du har. Spanade runt lite idag, kommer tillbaka fler gånger. Ha en supervecka.

Sofi sa...

Tack för igår vännen!
Det var så kul att äntligen få träffa er! Fantastiska människor är ni!
Var i ett lyckorus hela kvällen:)
Hoppas du fick en rolig partykväll?

Idag har jag sprungit, tyvärr hade jag glömt att ladda pulsklockan så jag sprang på känn idag;) ca 9-9,5 km blev det iallafall:)

Vad har du för dig idag?

Kram Sofi

Therese sa...

Åhhhh så mysigt och skojjigt, är grön av avund ska du tro :-D Å jag förstår deig att du trivs i ert fina sovrum, även här hemma är sovrummet det rum jag nog är mest nöjd med. Massa kramar <3

Ekenäsliv sa...

Vilka fina fynd du gjort!! Kuddfodralet var suerfint, Åhlens med eller??
Låter som ni haft en riktigt härlig bloggträff igen, såå mysigt!
Kram Anna