fredag 29 juni 2012

photo a day - something you are reading

Photo a day - Something you are reading.

Fotoutmaningen rullar vidare.
Något jag läser. Chick-litt är namnet. Jag läser nästan inte någonting annat. En och annan självbiografi kanske. Det är härligt att försvinna in i en bok. Bli sådär uppslukad. Inte kunna sluta läsa. Och när man nästan blir lite ledsen när boken är slut. Man funderar ju på vad som händer sen...

Favoritförfattare är bland andra Shelia O´Flanagan, Sophie Kinsella, Katarina Janoush, Denise Rudberg.

Vad läser DU?

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

KRAM

5 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Det där foto skulle lika gärna kunna varit tagit av mig! Den 4 översta böckerna står i min bokhylla också! Gillar verkligen Denise Rudberg!

Kramen

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack fina du. Det ska vi. Ha det fint du också! Vi hörs på måndag. Kramis

Pyttianna sa...

Ja, visst är det härligt. önska jag hade tid att läsa mer men det kommer det med som småningom. :)

Kram och trevlig helg!

Sofi sa...

Hej vännen!
Ja nu är det semester, så härligt!:)

Jag har några deckare som jag ska läsa i sommar. Gillar Mari Ljungstedt mfl.

Vad händer i helgen då?

Ha det fint!

Kram på dig

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Jag läser lite blandat, romaner, självbiografier, fakta, kriminalare etc :)